کد خبر 1078178
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
شمخانی

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتر خود عقایدش در رابطه با هرج‌ومرج‌های اخیر آمریکا را به اشتراک گذاشت.

به گزارش مشرق، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتر خود به هرج‌ومرج‌های اخیر آمریکا واکنش نشان داد.

وی با اشاره بر آن‌که اقدامات خشونت‌آمیز ترامپ با سرعت گرفتن افول آمریکا همراه شده است، نوشت: «رجزخوانی‌های توخالی تیم ترامپ در حالی است که افول آمریکا سرعت گرفته. شکست‌های پیاپی از محور مقاومت و درگیری‌های رو به تزاید با جامعه بین‌الملل در خارج و اقتصاد ناتوان و بیکاری، نظام بهداشتی فاجعه‌بار، تحدید رسانه‌ها و بحران‌های عمیق اجتماعی-امنیتی در داخل شواهدی غیرقابل‌انکار است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 0
    امیدوارم منظورت از تحدید، محدود کردن باشه نه ترساندن.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 1
    تو رو خدا شماها چیزی نگین تا بیشتر خوشحال باشیم.
  • آریا IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 1
    جناب #شمخانی بنده تا جاییکه یادم میاد شمارو در مسائل و موضوعات مختلف که شروع بحرانهاست خصوصا مسائل خارجی درحال توییت زدن میبینم، به تعبیری انگار نشسته ایید یک گوشه تا بحرانی نیاغاز شود شما دست به توییت شید! آیا آنقدر که مسائل خارجی براتون اهمیت داره(درحد توییت) مسائل و چالشهای داخلی هم..؟؟ شخصا از کارشما و وظایفتون سر درنمیارم، چرا که در بزنگاه های حساس جز چند توییت ازشما چیزی ندیدم. /نمیدونم، شاید اشتباه فکرمیکنم اما حس من بشما همان حسیست که به خانم #ابتکار دارم.. و من الله توفیق
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    0 0
    ترامپ بازی سیاست را باخت بد جور هم باخت فکر نکنم دیگه رای بیاره احتمالا آمریکا تجزیه خواهد شد ترس مردم دیگه ریخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس