کد خبر 1078037
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
تاجگردون

شش منتخب دیگر مجلس یازدهم طی نامه‌ای خطاب به رئیس شعبه 12 مجلس نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران اعتراض کردند.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر کریمی منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به اعتراض جمعی از منتخبان مجلس نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران اظهار داشت: 6 منتخب  دیگر نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اعتراض کردند. 

وی افزود: به غیر از روح‌الله نجابت، بنده و علیرضا زاکانی که نسبت به اعتبارنامه آقای تاجگردون اعتراض کرده بودیم، سیدنظام‌الدین موسوی، مالک شریعتی، احمد نادری، علی خضریان، مجتبی رضاخواه و اقبال شاکری از جمله منتخبان جدیدی هستند که نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید:

اعتراض ۳ منتخب مجلس یازدهم به اعتبارنامه تاجگردون

منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم شورای اسلامی ادامه داد: اعتراض این منتخبان نسبت به احتمال جعلی بودن مدرک دکتری، ایجاد شبکه خانوادگی و فامیلی در دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف دولتی و غیر دولتی و همچنین کسب منافع اقتصادی ویژه از طریق رانت و سودجویی از طریق سواستفاده از جایگاه نمایندگی بوده است.

کریمی در خاتمه عنوان کرد که این 6 منتخب نامه خود را خطاب به حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی رئیس شعبه 12 مجلس ارسال کردند.

 صبح امروز علی‌اکبر کریمی، روح‌الله نجابت و علیرضا زاکانی نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم اعتراض کرده بودند که 6 منتخب دیگر از جمله علی خضریان، سیدنظام‌الدین موسوی، مجتبی رضاخواه، احمد نادری، مالک شریعتی و اقبال شاکری نیز طی نامه‌ای جداگانه اعتراض خود را نسبت به اعتبارنامه این منتخب مجلس یازدهم اعلام کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    58 0
    نگذاریدانقلاب بدست نااهلان بیفتد
    • سید IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      18 0
      امام خمینی از ولنگارگراها( لیبرال ها) به شدت متنفر بودند و این مورد را بارها در سخنان و مکتوبات و وصیت نامه ایشان به وضوح بیان شده است!
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 4
    موسوی لارگانی!!!!!
    • IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      3 0
      لارگانی= اهل لارگان لارگان در استان اصفهان
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    9 0
    انشا.... که اعتبار نامه اش رد بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس