کد خبر 1077678
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
پرویز سروری

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: امروز در کشور احزابی که مبتنی بر برنامه مدون حرکت کنند، نداریم و بیشتر احزاب کارکرد انتخاباتی دارند.

به گزارش مشرق، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پاسخ به این سوال که احزاب چقدر می‌توانند در پویایی مجلس یازدهم نقش داشته باشند، گفت: بنده معتقدم که این احزاب نخواهند توانست هیچ نقشی ایفا کنند، زیرا خود پویایی ندارند تا بتوانند کاری را در مجلس پیش بگیرند.

بیشتر بخوانید:

برنامه‌ جلسات علنی در اولین هفته مجلس یازدهم مشخص شد

او افزود: احزاب باید ابتدا کارآمد بوده و چشم انداز روشنی برای آینده کشور ترسیم کرده باشند تا بتوانند به نوعی مجلس را تحت تاثیر برنامه‌ها و پیشنهادات خود قرار دهند، ولی از آنجا که احزاب ما بیشتر جنبه انتخاباتی دارند، متاسفانه در این زمینه پویایی نخواهند داشت.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: به طور حتم اگر ما احزاب کارآمدی داشته باشیم که چالش‌های برنامه‌ای برای مجلس ایجاد کنند، می‌توانند پویایی مجلس را به شدت افزایش دهند و در کارآمدی مجلس تاثیرات عمیقی داشته باشند.

سروری یادآور شد: متاسفانه ما امروز در کشور احزابی که مبتنی بر برنامه مدون حرکت کنند، نداریم و بیشتر احزاب امروزه در کشور کارکرد انتخاباتی دارند. به همین دلیل من حزبی را ندیده‌ام که بتواند افقی روشن را ترسیم کرده و برنامه‌هایی را که برای آینده کشور مفید است ارائه کند و به شکلی مجلس را تحت تاثیر برنامه‌های کارشناسی خود قرار دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    12 0
    پدر مردم رو با این حزب بازی در آوردین. احزاب یعنی چی؟ حزب چه معنی ایی داره؟ یا برای ایران کار می کنین یا ضد ایران. غیر از اینه؟ مسخره کردین ملت رو؟ این چپ و اون راست و اون عدالت می خواد اون نمی دونم چی و.. جمع کنین مسخره بازیتون رو./

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس