کد خبر 1077610
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
قیمت میوه

نرخ عمده فروشی محصولات کشاورزی نوبرانه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد، این نرخ‌ها ملاک قیمت‌گذاری انواع میوه و صیفی با در نظر گرفتن سود خرده فروشی در سطح شهر است.

به گزارش مشرق، نرخ عمده فروشی انواع میوه، سبزی و صیفی برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد. این نرخ ها ملاک قیمت گذاری انواع میوه و سبزی در خرده فروشی های سطح شهر است.

بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، خرده فروشان سطح شهر می‌توانند این محصولات را با ۳۰ درصد افزایش قیمت در مقایسه با نرخ عمده فروشی عرضه کنند.

در لیست جدید قیمت میوه های میدان میوه و تره بار نرخ  میوه های نوبرانه و جدید الورود به بازار نیز اعلام شده است به طوری که هر کیلوگرم زرد آلو شیراز ۲۰ تا ۳۳ هزار تومان، زرد آلود کاشان ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان، طالبی ۴ تا ۸ هزار تومان، کنگر ۷ تا ۱۴ هزار تومان و برگ مو ۸ تا ۱۷ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت میوه های میوه های پر مصرف در زمان کرونا نیز کماکان بالا است به طوری که قیمت هر کیلوگرم لیمو شیرین ۹ تا ۱۵ هزار تومان و لیمو ترش ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام شده اما بر اساس اعلام اتحادیه فروشاندگان میوه و سبزی تهران نرخ واقعی این محصولات در میدان مرکزی بیشتر از این قیمت ها است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خخخ US ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    ما فکر کردیم تو فقط تو مسایل سیاسی دروغ گویی و کذاب حالا میبینیم تو قیمت میوه هم دروغ میگی کذاب مگر تو کوچه شما این قیمتها به فروش برسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس