کد خبر 1077043
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
داعش نمایه

یک منبع امنیتی در استان الأنبار فاش کرد که هواپیماهای جنگی آمریکا از هدف قرار دادن چهار سرکرده داعش که در جنوب فلوجه مخفی شده بودند، خودداری کردند.

به گزارش مشرق،  یک منبع امنیتی در استان الأنبار گفت که نیروهای امنیتی از بیش از هشت ماه پیش اطلاعاتی درباره وجود چهار سرکرده داعش که در زیر پل العناز واقع در حد فاصل بین منطقه عامیره الصمود و روستای زوبع جنوب شهر فلوجه مخفی شده بودند، به دست آورده بودند.  

بیشتر بخوانید:

طرح انتقال داعش از عراق و سوریه به آفریقا

این منبع در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» افزود که مسئولان امنیتی به فرماندهی عملیات الأنبار اطلاع داده و آن‌ها نیز از طرف آمریکایی برای اقدام فوری درخواست کردند و پس از آن نظامیان آمریکا با استفاده از پهپاد اقدام به تصویربرداری از محل کرده و از حضور این چهار نفر اطمینان حاصل کردند اما به بهانه اینکه آن‌ها به سمت پهپاد آمریکایی تیراندازی نکرده‌اند، از هدف قرار دادن این افراد خودداری کردند.

به گفته این منبع، پس از آن نیروهای امنیتی عراق به سمت محل این افراد حرکت کرده و آنجا را هدف قرار دادند اما چهار سرکرده داعش محل را ترک کرده و تنها سلاح، مواد غذایی و لباس‌های نظامی آن‌ها باقی مانده بود که نیروهای امنیتی پس از گذشت بیش از هشت ماه از تعقیب این افراد، سرانجام روز گذشته آن‌ها را هدف قرار داده و همگی را به قتل رساندند.

او همچنین گفت که این چهار نفر و هسته‌های خفته داعش قصد اجرای حملات گسترده به منطقه عامریه الصمود و دیگر مناطق شهرهای الأنبار را داشتند و تقریبا یک ماه پیش نیز در منطقه عامریة الصمود بمب دست‌ساز کار گذاشته بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    1 0
    داعش دست پرورده آمریکاست
  • مصطفی درویشی IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    1 0
    آرزو دارم ناو آبراهام لینکلن روتوخلیج تاابد فارس غرق کنیم نمیرم وببینم سریع خدایا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس