تمرین استقلال

مهاجم اسبق استقلال گفت: خیلی‌ها به محل کار خود برگشته و یا کار و کاسبی‌شان را راه انداخته‌اند و از این نظر می‌توان به مردم و فوتبالی‌ها هم که دل‌شان برای فوتبال تنگ شده حق داد.

به گزارش مشرق، عبدالعلی چنگیز، مهاجم اسبق استقلال ابراز امیدواری کرد لیگ برتر بدون بروز مشکلی برای اهالی فوتبال و مسئولان برگزاری این دیدار‌ها استارت بخورد. او تأکید داشت مسئولان باید هر لحظه که احساس کردند خطری بازیکنان تیم‌ها را تهدید می‌کند قید ادامه لیگ را بزنند.

شروع تمرینات تیم‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟
تا جایی‌که متوجه شده‌ام همه موارد بهداشتی درباره برگزاری دوباره تمرینات تیم‌ها از سوی مسئولان برگزاری رعایت می‌شود و همه مراقب هستند که در این وضعیت این ویروس را به داخل تیم و مجموعه‌شان راه ندهند ولی باز هم باید خیلی مراقب بود.
بیشتر بخوانید:

این اتفاق را تا چه حد مثبت می‌دانید؟
وقتی می‌تواند مثبت باشد که همه پروتکل‌های بهداشتی درباره برگزاری مسابقات انجام شود. البته وقتی به خیلی از مشاغل نگاه می‌کنیم می‌بینیم که تقریباً خیلی‌ها به محل کار خود برگشته و یا کار و کاسبی‌شان را راه انداخته‌اند و از این نظر می‌توان به مردم و فوتبالی‌ها هم که دل‌شان برای فوتبال تنگ شده حق داد که دوست داشته باشند به فوتبال برگردند. ما هم مثل خیلی از کشور‌هایی که در مواجهه با این بیماری به ثبات رسیده‌اند به وضعیت باثباتی رسیده‌ایم. فقط باید کمی ابزار و تجهیزات برگزاری مسابقات‌مان را به‌روزتر کنیم و یا هر زمان حس کردند خطری وجود دارد لیگ را تعطیل کنند. الان در همسایگی کشورمان در امارات و قطر وضعیت استادیوم‌هایی که به صورت اختصاصی در اختیار باشگاه هاست به هیچ‌عنوان با اوضاع زمین‌های تمرینی و حتی استادیوم‌هایی که بازی تیم‌های ما در آن برگزار می‌شود قابل مقایسه نیست.

زمین مطلوب چه ارتباطی به کرونا دارد؟
قطعاً وضعیت چمن می‌تواند نقش مهمی در این باره داشته باشد. چون بازیکنانی که سه، چهار ماه دور از شرایط فوتبالی بوده‌اند باید با ریسک بالایی به مسابقات برگردند و علاوه بر مراقبت از ساق‌های‌شان باید با خیال راحت روی چمن بازی کنند و نگرانی بابت پیچیدن مچ پاهای‌شان نداشته باشند. البته شکر خدا در این سال‌ها وضعیت چمن استادیوم‌ها خیلی بهتر از یکی، دو دهه گذشته شده است ولی همین وضعیت باید در محل تمرینات تیم‌ها هم وجود داشته باشد.

شنیدید برخی بازیکنان مانند سیدحسین حسینی نسبت به وضعیت برگزاری مسابقات نگران بودند؟
بله! خب حق دارند. آن‌ها جوان هستند و در ابتدای راه فوتبال و البته همسر و فرزند دارند و نمی‌خواهند خطری آن‌ها را تهدید کند. امیدوارم لیگ بدون مشکل برگزار شود.

پیش‌بینی تان از نتایج نهایی لیگ برتر چیست؟
هنوز برای حرف زدن درباره این وضعیت زود است. فوتبال باید شروع شود و پس از یک یا دو بازی آن‌وقت می‌توان نظر بهتری داد. وضعیت به گونه‌ای است که هیچ پیش‌بینی درباره لیگ نمی‌تواند قاطعانه باشد.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس