بی خانمان

آمارهای تازه از نگرانی شهروندان ساکن فلسطین اشغالی از تامین مخارج زندگی به ویژه در دوره همه گیری ویروس کرونا حکایت دارد.

به گزارش مشرق، یک روزنامه صهیونیستی سه شنبه بعد از ظهر با استناد به داده‌های جدید از مشکلات اقتصادی شهروندان صهیونیست در فلسطین اشغالی به ویژه در ایام همه‌گیری ویروس کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید:

طرح‌های صهیونیستی برای بلعیدن قدس‌ +عکس

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» به نقل از دفتر مرکزی آمار اسرائیل نوشت که دستکم ۱۴ درصد از اسرائیلیها نگران از دست دادن خانه های مسکونی خود هستند.

براساس آمارهای جدید، ۴۶.۵ درصد شهروندان صهیونیست نیز نگران عدم تامین مخارج ماهانه خود در دوره همه گیری کرونا هستند.

فزایش مشکلات اقتصادی در فلسطین اشغالی در حالی گریبانگیر ساکنان آن شده که نخست وزیر این رژیم با اتهام فساد مالی مواجه است. «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به فساد، خیانت در امانت و دریافت رشوه در این پرونده‌ها متهم است و این‌ها اتهاماتی است که در صورت اثبات، سال‌ها زندان برای او در پی خواهد داشت.

«آویخای مندلبیت» دادستان کل رژیم صهیونیستی هشتم بهمن ماه سال گذشته کیفرخواست نتانیاهو را به دادگاه قدس اشغالی تقدیم کرده و او به اولین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تبدیل شد که در زمان اشتغال به این سمت در یک محکمه قضائی به جرائمی از قبیل ارتشا و کلاهبرداری متهم شده است.

برخی مقامات صهیونیستی نیز در روزهای گذشته از عدم آمادگی تجهیزاتی و امکانات برای مقابله با موج دوم کرونا خبر دادند. «الی واکسمن» رئیس کمیته مشاوران شورای امنیتی اسرائیل در گفت وگو با رادیو «رشت بن» هشدار داد که اسرائیل آماده مواجهه با موج دوم ویروس کرونا نیست. واکسمن افزود که تمهیدات در نظر گرفته شده و اعمال محدودیتها در این زمینه مشکلاتی را نیز ایجاد کرده است.

وی هشدار داد: «ابزارهای لازمی که با آنها امکان مدیریت راحتی را داشته و از شیوع کرونا جلوگیری کنید، موجود نیست

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس