کرونا نمایه

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۵ میلیون و ۵۰۲ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۲۰۰ نفر از مبتلایان آمریکایی و برزیلی کرونا، جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۵ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۵۹۰ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳۴۶ هزار و ۷۶۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید

آمریکا در جایگاه نخست جهان قرار دارد

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۴۶۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۹ هزار و ۶۰۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۴۳۶ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۹ هزار و ۳۰۰ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور برزیل که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۶ هزار و ۱۰۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۶۵ هزار و ۲۱۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۲ هزار و ۷۴۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۸ هزار و ۵۹۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴۴ هزار و ۴۸۱ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۳ هزار و ۵۴۱ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز به ترتیب با ۲۸۲ هزار و ۸۵۲، ۲۵۹ هزار و ۵۵۹، ۲۲۹ هزار و ۸۵۷، ۱۸۲ هزار و ۵۸۴ و ۱۸۰ هزار و ۳۲۸ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ترکیه و هند نیز به ترتیب با ۱۵۶ هزار و ۸۲۷ و ۱۳۸ هزار و ۹۱۷ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، اسپانیا و آلمان به‌ترتیب با ۴۵۱ هزار و ۷۰۲، ۱۹۶ هزار و ۹۵۸ و ۱۶۰ هزار و ۳۰۰ هزار بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

ویروس کرونا , قاره آمریکا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضایی US ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    5 4
    اگه واقعیت ها رو بگید ایران جز سه تا میشه
  • محمد IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    0 0
    اگه بخواي آمار و گفته هاي وزرات بهداشت قبول كني بله ولي واقعيت چيز ديگري است پس ما هم با سانسور همراه ميشيم و فكر ميكنيم شما درست ميگوئيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس