کد خبر 1076028
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۴

به گزارش مشرق، کانال روزمرّگی های یک محیط‌بان تصویر آهوی ایرانی را منتشر کرد.
عکس: ابوالفضل فلاح زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • رهام حسامی IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    30 2
    چرا شما نباید به خودتان بگویید: قطعاً یک شعور فوق العاده باهوش، ویژگی های اتم کربن را طراحی کرده است، در غیر اینصورت احتمال پیدایش من از چنین اتمی از طریق نیروهای تصادفی طبیعت، ناچیز است؟” البته که باید این سوال را از خودتان بپرسید! تفسیر حقایق نشان می دهد که یک ابرشعور یا ابر عقل، این جهان را با فیزیک، شیمی و زیست شناسی خلق کرده است،چرا که نیروهای تصادفی طبیعت، قادر به انجام چنین کاری نیستند.
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      1 2
      چه ربطی داشت ، ولی هر چی تو بگی داداش
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      6 0
      آقای13:24 ربطش به اینه که هر فطرت پاکی با دیدن زیبایی ها و شگفتی های طبیعت یاد خالق قادر متعال می افتد. نه مثل جریان حاکم بر غرب که وقتی مستند پخش می کند و شگفتی های بسیار را با چشم می بیند زورش می آید که یادی از خالق این شگفتی ها بکند و با عبارت های مبهم خننده دار مثل تکامل خودبخودی طبیعت یا عبارت های مشابه خود و پیروانش را فریب می دهد. (آنان پيروان شيطانند، و بدانيد كه پيروان شيطان زيانكارانند.)
    • رامین IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      6 8
      اتفاقا آنارشی و شانس و تصادف به بهترین شکل میتونه خالق زیبایی طبیعت باشه
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      6 4
      به امین: حرف شما درست مثل اینه که بگیم شش تا میمون نشستن جلوی کامپیوتر و همینجور شانسکی با دکمه های صفحه کلید بازی کردن و یهو لغت نامه عظیم دهخدا رو نوشتن! البته حرف شما خیلی خنده دارتره چون اگر بر فرض محال هم جسم جانداران تصادفی درست شده باشه درباره شگفتیهای روح و جان چاره ای جز سکوت نخواهید داشت! و خنده دارتر از اون اینه که تک تک سلولهای زبانت به وجود خالقی یکتا شهادت میدن و تو در همین حال با همین زبان او را انکار میکنی! ویل یومئذ للمکذبین
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      5 4
      جناب رامین شانسی یعنی الکی ، این نظام فوق العاده چطور الکی قابل ایجاده ؟ شعور انسان از کجا آمده ؟ می شود مخلوق با شعور تصادفی آفریده شده باشد ؟ در نقطه به نقطه زندگی بر اساس علل و اسباب زندگی می کنیم ، آن وقت کل هستی بی دلیل بی سبب ؟! فهمیدی چی نوشتی ؟!
    • رامین IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      4 0
      در پاسخ به دوستان عرض کنم که در نگاه اول زیبایی اهو ناشی از نظم هستش ولی هرچه قدر دقیقتر به قضیه نگاه کنیم و تو آفرینش اون دقت کنیم زیبایی ناشی از بی نظمی رو میبینیم که متاسفانه درک اون سخت تره... همچنانکه گردش زمین بدور خورشید با نظم به نظر میرسه ولی در حقیقت از بی نظمی بی نظیری نتیجه شده است
    • رامین IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      4 0
      البته این قضیه که مطرح کردم وجود خالق اون بی نظمی خداوند هستش رو زیر سوال نمیبره ولی اون چه که در طبیعت به نام زیبایی هستش تماما ناشی از بی نظمی هستش که خداوند افریده است. در حقیقت خداوند زیبایی را با بی نظمی افریده است.
    • رامین IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      3 0
      در مورد اون میمونم که گفتین دگمه کامپیوتر بزنه لغت نامه دهخدا باز بشه ممکن هستش به این صورت که شما میلیونها میمون بزار با کامپیوتر در اتاقهای مجزا.. البته در هر اتاق انسانی هم باشه.... و این آزمایش تکرار بشه بالاخره میمونی پیدا میشه که بصورت شانی صفحه رو باز کنه ... هرچند میلیاردها آزمایش در اتاقهای دیگه میمونها فقط با کیبورد بازی کردند یا شکستنش... از دید ناظر ماک ه ازمایشو ترتیب دادیم همه چی شانسی هستش ولی از دید انسان در اتاق میمون موفق میمون دارای هوش سرشار هستش.....
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      1 3
      آقا رامین شاید بشه قضیه را اینجوری دید که خداوند متعال از هیچ و نیستی و بی نظمی در کمال قدرت و علم یک موجود دقیق و منظم آفریده. مثل این که شیر را از بین پهن و خون حیوانات اهلی و وحشی خارج می کنه و یا گل های زیبا را از میان خاک و کود حیوانی خارج می کنه.
  • NL ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    4 7
    ای بنازم به قدرت بیگ بنگ
    • طاها IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      6 1
      شما هنرمندی رو ستایش کنین که هم حادث کرده و هم حافظه ! البته که این مسئله علمی سزاوار عجب و شگفتیه ، اما از اصل غافل شدن شگفت انگیزتره ، نه ؟
  • رضا IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    4 0
    به به به ! عجب زيبائى نابى ! و چه جزئيات دقيقى !
  • رامین IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    1 0
    در مورد اون میمونم که گفتین دگمه کامپیوتر بزنه لغت نامه دهخدا باز بشه ممکن هستش به این صورت که شما میلیونها میمون بزار با کامپیوتر در اتاقهای مجزا.. البته در هر اتاق انسانی هم باشه.... و این آزمایش تکرار بشه بالاخره میمونی پیدا میشه که بصورت شانی صفحه رو باز کنه ... هرچند میلیاردها آزمایش در اتاقهای دیگه میمونها فقط با کیبورد بازی کردند یا شکستنش... از دید ناظر ما که ازمایشو ترتیب دادیم همه چی شانسی هستش ولی از دید انسان در اتاق میمون موفق، میمون دارای هوش سرشار هستش.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس