کد خبر 1075795
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
فوتبال

اعضا باشگاه شهرخودرو خراسان پیش از آغاز دور تازه تمرینات برای حضور در لیگ برتر، با نظارت کادر پزشکی تیم تست کرونا دادند.

به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان، اعضا کادر فنی ، بازیکنان و مجموعه اداری باشگاه شهرخودرو، عصر امروز با حضور در کمپ تمرینی منزل آباد مشهد، زیر نظر پزشکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تست کرونا دادند.

این تست که با نظارت پزشک باشگاه شهرخودرو و گروه پزشکی این باشگاه و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد، شامل تب سنجی، تست اکسیژن و ضربان قلب توسط دستگاه پالس اکسیمتری، تست PCR، نمونه‌گیری خون از نظر ایمونوگولوبولین‌های IGG و IGM بود.

اعضا باشگاه شهرخودرو پس از انجام تست کرونا ، آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری از انتقال ویروس  کرونا، پروتکل های بهداشتی برای انجام تمرینات، خود مراقبتی قبل، حین و بعد از تمرینات و همچنین نکات مهم بهداشتی در هنگام برگزاری بازیها را فرا گرفتند.

همچنین پس از انجام کلیه فرآیندهای مربوط به تست کرونا، اعضا باشگاه شهرخودرو با تقدیر از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نمایندگی از سایر پزشکان و پرستاران  زحمتکش، تلاش های این عزیزان در تقابل با ویروس کرونا و خدمت رسانی به بیماران را ارج نهادند و آنها را تشویق کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس