برایان هوک نمایه

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران گفت که هدف از سیاست فشار حداکثری واشنگتن علیه ایران کشاندن ایران به پای میز مذاکره است.

به گزارش مشرق، «برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز جمعه گفت که آمریکا عقب نشینی نیروهای ایرانی از برخی پایگاه‌ها در سوریه را تاکتیکی می‌بیند.

وی که با مجله «فارین پالیسی» مصاحبه می‌کرد مدعی شد که اخیرا اشتیاق ایران برای جنگ نیابتی در خاورمیانه کاهش یافته و این موضوع به خصوص پس از مرگ ۷ هزار نفر در ایران به دلیل ویروس کرونا بوده است.

بیشتر بخوانید:

اظهارات جدید هوک درباره ایران

جان بولتون: باید قاطعانه به ایران پاسخ دهیم

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در ادامه گفت:‌«هدف اصلی دولت دونالد ترامپ کشاندن مجدد ایران به پای میز مذاکره است.»

وی گفت که دولت آمریکا هیچ عجله‌ای برای این موضوع نداشته و سیاست فشار حداکثری علیه ایران را با هدف مجبور کردن تهران برای آمدن به میز مذاکره ادامه خواهد داد.

دولت آمریکا بعد از خروج از توافق هسته‌ای برجام در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ به اقداماتی تحریک‌آمیز مانند قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» و یا ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه روی آورده است. 

با این وجود، دونالد ترامپ که وعده می‌داد با اجرای سیاست‌های سختگیرانه علیه ایران می‌تواند این کشور را برای عقد توافقی بهتر پای میز مذاکره بیاورد به دلیل ناکام ماندن برنامه‌هایش در قبال ایران علی‌رغم تشدید تنش‌ها، در آمریکا تحت فشار قرار گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    با تولید نقدینگی تورم دارند فرمایشات گوهربار برایان هوک اجرایی میکنند فروپاشی اقتصاد با تورم بالا یا مذاکره با ترامپ
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    ما که یک بار تو عین الاسد مذاکره کردیم، پیام مذاکره ی آینده رو هم با نور براتون فرستادیم. الان هم مشغول مذاکره در دریای کارائیب هستیم و از این دست مذاکره ها باز هم هست.
  • raya IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    2 سال هیچ غلطی نکردید الانم با پشتیبانی سپاهمون داریم به یکی از بزرگترین دشمناتون سوخت میفروشیم دورتون زدیم هنوز خوابین دیگه ببند دهن نجستو !
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    ترامپ غلط کرد با تو!! اون دوتا دسته بیلم از گوشت دربیار صدای مردم مظلوم جهانو که آمریکا یا کشته یا آواره کرده یا... درست بشنوی. زر زیادی هم بزنی با همون میز مذاکره میزنیم تو فرق سرت که مخ توش نیست!!!
  • آرش IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    17 0
    مرتیکه مردنی رو دماغشو بگیری جون از ...ش میزنه بیرون ریقونه... آقای خوک همین یک کلمه برای وصف تو کافیست: ریقونه!
  • . IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    11 0
    برایان خوک.! شتر عزیز از این پنبه دانه ها در خواب ببین! به همین خیال باش. اگر اجداد تو توانستند تو هم میتوانی. ما به میز مذاکره می رویم اما کشیده نمی شویم. خوشبختانه اگر واقعیت داشته باشد روحانی و ظریف هم متوجه شده اند که توافق با آمریکا ارزش مصرف جوهر را هم ندارد.
  • . IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    12 0
    ترامپ همان روزهای اول متوجه شد که در خروج از برجام غلط کرده. اما متاسفانه دویدن دولت روحانی در پی جسد برجام و اینستکس آمریکا و برایان خوک را در طمع خام انداخت. دولت روحانی اگر در برجام توافق سستی نمیکرد یعنی حداقل فعالیت های هسته ای را یک شبه بتن ریزی نمیکرد یا بعد از خروج آمریکا دنبال ترامپ نمی دوید. امروز وضعیت داخل کشور و موقعیت خارجی ما بهتر از امروز بود.
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    8 0
    امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند! انقدر حداکثر به خودتان فشار بیورید که از وسط دو نصف شوید!
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    10 0
    این آرزو رو به گور میبری تو و اون خوک شکم پاره حرام خورتون
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    11 0
    چته الان زبونت دراز نیست ؟؟ گرخیدی وقتی فهمیدی حریف نفت کش ها نمی شید خفه خون گرفتی خوک ترسو شلوارک خیس کن
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    10 0
    جوکر بازی پاسور کم چرند پرند بگو . ظاهرا ادب شدی و دست بالا حرف نمیزنی ... چون همیشه زبونت درازه و مثل آدم های پیروز وراجی می کنی
  • رضا IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    7 0
    خب معلومه هيچ انسان شرافتمندى مذاكره با يه مشت قلدر قداره بند و زورگو را تجويز نميكنه اما بى خيالى و آرامش خاطر مسؤلين ما هم در نوع خودش عجيبه ؛ دنيا رو آب برد بابا ! بيدار شيد خواهشاً ! ملت ديگه طاقت شون طاق شده ؛ همين طورى دست روى دست نذاريد خواهشاً ! يه كارى كنيد تو رو خدا برامون ، حواستون كجاست ؟!
  • فانی IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    3 0
    شتر درخواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه. ولیکن هوک خورد مشت توی چانه، ز ایران و ز اسلام این زمانه! شتر در خواب بیند پنبه دانه ،
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    1 0
    مذاکره یا یک کلاه گشاد دیگه ؟! اگر یک ذره عقل تو کله سیاست مداران ایران و کشورهای دیگر باشد وارد هیچ مذاکره ای با آمریکا نخواهند شد.
  • TR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    1 0
    زاپرُشک!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس