حربه رژیم صهیونیستی برای بازداشتن جوانان فلسطینی از مبارزه

مدیر باشگاه «الاسیر» در قدس اعلام کرد، رژیم صهیونیستی میان جوانان فلسطینی در قدس مواد مخدر پخش می‌کند تا با آلوده کردنشان، آنها را از مبارزه بازدارد.

به گزارش مشرق، «ناصر قوس» مدیر باشگاه الاسیر (ویژه رسیدگی به امور اسرا) در قدس اعلام کرد، رژیم اشغالگر با توزیع مخدرات در قدس اشغالی دنبال منحرف کردن آنها از مبارزه است، درست همان کاری که در «عکا» انجام داد و بسیاری از جوانان فلسطینی را به مواد آلوده کرد تا آنها را از مبارزه باز دارد یا به «مزدوری» وادارد.

بیشتر بخوانید

دیدگاه عالمان یهود درباره اشغال فلسطین

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، قوس ادامه داد: بیش از ۵۰۰ اسیر از قدس اشغالی در زندان‌های رژیم اشغالگر وجود دارند. «سمیر ابونعمه» از ۲۰ اکتبر ۱۹۸۶ در زندان است و قدیمی‌ترین اسیر از قدس است که به وی لقب «سرسلسله اسرای قدس» داده شده و ۳۳ سال از بازداشت وی می‌گذرد.

وی در ادامه تصریح کرد، سخت‌ترین حکم صادر شده درباره اسرای قدس مربوط به «وائل قاسم» است که به ۳۳ بار حبس ابد بعلاوه ۵۰ سال زندان محکوم شده و از بازداشت وی ۱۸ سال می‌گذرد.

قوس سپس تصریح کرد، ۹۸ کودک (پسر) اسیر و بیش از ۲۰ کودک (دختر) اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی وجود دارند که سخت‌ترین حکم صادر شده علیه خانم «شروق دویات» با ۱۶ سال زندان است.

مجموع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی بیش از شش هزار نفر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 23 IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 1
    نگران نباش انها حتما اغتشاشگر بودن
  • آریا IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 1
    آیا کسی نیست فکری اساسی جهت رهایی از بند صهیونیست‌ها بحال این 6000نفر!کند؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس