کد خبر 1075192
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
استقلال

باشگاه استقلال در بیانیه‌ای با اشاره به آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال اعلام کرد با شرایط کنونی نگران هستند که کرونا از لیگ هم قربانی بگیرد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای در کانال رسمی خود در فضای مجازی، درباره نگرانی بازیکنان از شروع دوباره مسابقات در دوران شیوع کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بازی‌های لیگ به زودی آغاز می‌شود، اما آیا مربی، بازیکن و سایر عوامل برگزاری یک مسابقه فوتبال حق ندارد در چنین شرایطی نگران باشد؟ در روزهایی که آمار مبتلایان به کرونا در کشور همچنان بالا می‌رود و خبر از سیر صعودی مبتلایان به این بیماری می‌رسد، در روزهایی که پزشکان و وزارت بهداشت هشدارهای لازم را می‌دهند، می‌توان نگران نبود؟ می‌توان آسوده پا به میدانی گذاشت که در آن برخورد با بازیکن حریف و هم تیمی اجتناب ناپذیر است؟

شروع لیگ فوتبال آلمان شاید انگیزه‌ای برای لیگ ما شد تا به فکر آغاز دوباره آن بیفتیم، اما آیا امکانات ما با کشورهای اروپایی برابری می‌کند؟ آیا هتلی را می‌توان رزرو کرد که تنها مختص به یک باشگاه باشد؟ می‌توان با یک پرواز اختصاصی به شهرهای میزبان سفر کرد؟

حال که تست کرونا دو بازیکن داخلی مثبت اعلام شده، حق داریم نگران باشیم. حق داریم نگران وضعیتی باشیم که کم قربانی نگرفته و در این بین جوان و پیر، ورزشکار و غیر ورزشکار نمی‌شناسد و به هیچ کسی رحم نخواهد کرد.

نگران وضعیتی هستیم که ممکن است از لیگ فوتبال ایران هم قربانی بگیرد. نگران امکاناتی هستیم که می‌دانیم با اروپا برابری نمی‌کند. اگر چه در شروع لیگ از کشورهای پیشرفته الگو می‌گیریم، اما آیا در امکانات نداشته‌مان هم الگو پذیری می‌کنیم؟ آیا امکانات و بستر لازم را برای برگزاری بازی های لیگ فراهم کرده‌ایم؟

مربی نگران است، بازیکن نگران است و این نگرانی در این سیر صعودی مبتلایان به کرونا اگر نباشد، غیر عادی است. باید فوتبالیست‌هایی که نگران سلامتی خود، خانواده و جامعه شان هستند را درک کرد و به دغدغه های آنها احترام گذاشت.»

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    14 18
    اگر استقلال صدر جدول بود باز هم نگران کرونا بود ؟ استقلال و سایر تیم هائیکه نظر به تعطیلی لیگ دارند باید پذیرند که قهرمان لیگ معرفی شود .با منطق جور در نمی آید که لیگ به خواسته آنها تعطیل شود و پرسپولیس هم به خواسته آنها از قهرمانی محروم شود و سهمیه آسیایی هم بدون برکزاری مسابقات به آنها داده شود این یعنی زیاده خواهی وفرار از واقعیت است
    • علی رحمانی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      8 1
      در شرایط فعلی بازیکنان استقلال مثل بازی دربی آخر اگر لیگ شروع شود تیم پرسپولیس را به توپ می بندند بشرطی که فدراسیون و داورها اجازه بدهند ضمنا" باشگاه استقلال وقتی نگران سلامتی بازیکنان هست شامل همه بازیکنان تیم های لیگ برتر می شود نه تیم استقلال . متاسفانه بعضی افراد انسانیت و سلامتی را با کینه و حب و بغض قاطی کردند.انشا الله خداوند به همه بازیکنان و ورزشکاران عزیز سلامتی و عاقب به خیری بدهد.
    • امیر IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      5 1
      اگر تیم وزیر صدر جدول نبود بازهم فدراسیون نشینان و مسعودجان میگفتن لیگ برگزار بشه؟؟ اون‌موقع فدراسیون و وزارت نشینان میگفتن جان انسان‌ها مهمتر از فوتبال.
  • Reza IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    4 7
    این همه مردم بیرونن واسه دو لقمه نون اشکال نداره؟ پرستاری که تو بیمارستانه مرزبان تو مرز، کارگر تو کارخونه! اینا ادم نیستن؟ تو چپیدی تو خونه پولتو میگیری طلبکارم هستی؟ نکنه ترسیدی سهمیه اسیا مفتی از دستت بره؟
  • ح IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    9 14
    اگر تو جدول اول بودین هم نگران بودیم آیا؟
  • یوسف IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    12 13
    نگران بازیکنانی یا نگران پوکر قهرمانی شما که میگویید لیگ باید تعطیل بشود پس چرا تاکید دارید که لیگ آینده برگزار بشه درصورتیکه پاییز و زمستان سال دیگه کرونا به پیک خودش میرسه درود بر پرسپولیس قهرمان
    • علیرضا IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      3 2
      هیچکس نمیگه لیگ اینده برگزار بشه تازه این لیگ هم هروقت شرایط عادی شد دوباره از سر بگیرند تا حق به حقدار برسه این پیشنهادی است که فکر کنم همه باید راضی باشند
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    10 12
    اشکال ندارد عزیزان استقلال که اینهمه نگرانید دو بنویسید لیگ با فاصله ۱۰ امتیازی پرسپولیس و معرفی این تیم به عنوان قهرمان به پایان برسد البته ما و خیلی هایی می دانند مشکل شما کرونا نیست می خواهید هر طور شده پرسپولیس چهارمین بار متوالی قهرمان نشود کلک ها اعتراف کنید مثل فکری جوانمرد باشید
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    4 4
    قشنگ معلومه استقلالی ها و باقی تیمها ترسیدن چون وقتی لیگ شروع بشه پرسپولیسی ها هم در خطر هستن و اینجا دیگه وزیر ورزش نمی تونه براشون کار رو در بیاره که کرونا نگیرن حداقل این یکی رو نمیتونه کاری کنه اگه قراره لیگ تعطیل بشه جام رو بدن به پرسپولیس پس بهتره بازیها ادامه پیدا کنه تا تکلیف قهرمانی تو زمین مشخص بشه در چند وزیر ورزش برای سوگلیش بیشتر تلاش رو میکنه
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    2 3
    من درک نمی کنم فقط یه چیز رو. اون هم اینکه فرق بازیکنان فوتبال با سایر مشاغل چی هست؟ کارمند بانک، منشی بیمارستان، مغازه دار، کنترل کننده بلیط مترو و غیره. چرا باید سرکار بروند ولی بعضی فوتبالیست ها میگن برای ما بازی بدون تماشاگر ضرر داره؟ اگه کسی میدونه به ما هم بگه. واقعا خطر برای فوتبالیست ها بیشتر از شغل های دیگه هست؟
  • Reza IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 3
    اینهمه ترسیدن بلیط ترکیه بگیرن برن
  • ناشناس IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 3
    باشگاه محترم استقلال، اینکه بازی های لیگ انجام نشود البته کاری بسیار خوب و پاستوریزه شده برای شما و بازیکنان فوتبال تافته جدا بافته از مردم ایران، بسیار شیرین وگوارا است. ان هم بی دغدغه نان و با قراردادهای چند میلیاردی با چاشنی بی بازی و بی زحمت، نور علی نور است. باشگاه محترم، اگر لیگ برگزار نشود لطفا توضیح دهید حق و حقوق صدر تا ذیل باشگاه از چه راهی باید تامین شود. اگر شما جای کارکنان شرکت های خودرو سازی بودید که 50 روز قبل، با امر مافوق مجبور شدند به محل کار خود برگردند ان هم فقط برای دریافت حداکثری در یکماه به مبلغ سه و نیم میلیون تومان.
  • علی جاهد IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 4
    التماس کنید، گریه کنید، گریبان بدرانید، تا شاید با به کرسی نشاندن حرف خود و بتوانید مفتکی سهمیه آسیا را بگیرید.
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 4
    امکانات ما در بسیاری از موارد از ژرمنها کمتر نیست که هچ،بلکه بالاتره،ما کرونا را به بهترین نحو مهارکردیم،درده استقلال اینه که می دونه قهرمانی مال پرسپولیسه.
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 3
    واقعا از کرونا ترسیدین وبه فکر سلامت بازبکناهستین یا ترستون از چیز دیگه ایه؟ اگه بااختلاف ده امتیاز صدرجدول لیگ بودین هم همین حرفو میزدین؟؟؟؟ ویه سوال دیگه الآن چه تفاوتی بین یه کارگر ساده وسابر مشاغل بابازیکنای فوتبال تو قضیه کرونا هست؟ اگه اینجوریه که کلا کشور باید تعطیل بشه جمع کن داداش همه میدونن ترستون از چیه
    • امیر IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      3 1
      تمام دست و پا زدن حکومتیها و طرفدارانشون برای ادامه بازیها اینه که میدونن مسعود جون بره دیگه خبری از لابی جام و‌پارتی جام و هدایتی جام و جعلی جام و .......نیست.
  • محمود ضد لُنگ IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    2 2
    لُنگیای کرونایی خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس