کد خبر 1075097
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
سریال زیر خاکی

توقف تصویربرداری سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا مربوط به فصل دوم سریال است و هیچ ارتباطی با فصل اول مجموعه ندارد.

به گزارش مشرق، بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم درخصوص انتشار مطالبی با مضمون ناتمام ماندن فصل اول سریال «زیرخاکی» گفت: از ابتدا برای فصل اول سریال به همین شکل برنامه‌ریزی شده بود و شرایط پیش آمده کرونا باعث توقف سریال در بخش اول نشد و فصل اول به همان شکل برنامه‌ریزی شده روی آنتن رفت.

بیشتر بخوانید:

مخاطبان برای تماشای «هم گناه» چقدر باید اشتراک فیلیمو و نماوا بخرند؟


وی در ادامه افزود: توقف تصویربرداری سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا مربوط به فصل دوم سریال است و هیچ ارتباطی با فصل اول مجموعه ندارد. در فصل دوم سریال بخشی از داستان در ترکیه پیگیری می‌شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، تصویربرداری بخش‌های مربوط به ترکیه متوقف شد.
ملک‌محمدی اضافه کرد: در حال حاضر گروه تولید سریال آماده هستند تا به محض بازگشایی مرزها و برطرف شدن موانع تولید سریال بر اثر کرونا، به سرعت کار را به سرانجام برسانند.


وی در پایان با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» بر اساس آمار نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات اظهار داشت: خوشحالیم که سریال زیرخاکی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و ان‌شاءالله با ادامه تصویربرداری فصل دوم نظر مخاطبان محترم سریال بیش از پیش جلب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    اعصاب خرد کن بود خیلی خیلی
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      0 0
      خیلی هم سریال خوبی بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس