کد خبر 1075069
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
غلامرضا محمدی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از حضور در جلسه روز گذشته (چهارشنبه) با رئیس فدراسیون کشتی و رفع برخی کدورت‌های بوجود آمده فعلا در سمت خود ماندنی شد.

به گزارش مشرق، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که با قهر از جلسه چندی پیش خود با علیرضا دبیر بر سر قانون جدید انتخابی تیم ملی حسابی خبرساز شده بود و حتی صحبت از قطع همکاری فدراسیون با او به گوش می رسید، روز گذشته (چهارشنبه) در جلسه با رییس فدراسیون کشتی حاضر شد تا احتمال ادامه فعالیتش در سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد بیش از پیش شود.

علیرضا دبیر پس از اقدام محمدی در ترک جلسه شدیدا از این موضوع ناراحت شد تا جایی‌که در نشست با خبرنگاران صراحتا اعلام کرد اگر او به این روش ادامه دهد با وی قطع همکاری می کنیم، موضوعی که در نهایت با حضور محمدی در فدراسیون کشتی ختم به خیر شد و خبرهای رسیده حاکی از ادامه فعالیت او به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد است.

بیشتر بخوانید:

واکنش محبی به اختلاف دبیر و محمدی

محمدی به کاهش اختیارات سرمربی تیم ملی در انتخاب نفرات مدنظر خود اعتراض داشت اما دبیر و بسیاری دیگر از کارشناسان معتقدند قانون چرخه انتخابی ضمن روشی عادلانه در انتخاب ملی پوشان بر اساس روش مشخص، دست سرمربیان را نیز تا حد مشخصی باز گذاشته است.

در جلسه روز گذشته مقداری از مسائل و کدورت های بوجود آمده بر سر چگونگی اجرای چرخه انتخابی تیم ملی برطرف شده تا محمدی در سمت خود ماندنی شود.

قرار است جلسات بیشتری برای بررسی اختلاف نظرها برگزار شود تا در نهایت چرخه انتخابی مد نظر فدراسیون کشتی با روشی کاملتر به اجرا گذاشته شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کشتی گیر IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 0
    محمدی ناز الکی نکن، توکه اول وآخر کمبود سرمربی گری کشتی رو داری پس بهتره مثل یه بچه حرف گوش کن انتخابی با عدالت مد نظر فدراسیون و دبیر رو انجام بدی وفکر باند بازی وپارتی بازی رو از سرت بیرون کنی مثل گذشته
  • امین IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    هیچ مربی دوست نداره شخص ضعیفی رو به المپیک ببره ،انتخابی خوبه ولی حرف آخر رو بایستی مربی بزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس