کد خبر 1073477
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
محبی

پیشکسوت کشتی ایران گفت: ۵۰ سال است در کشتی انتخابی برگزار می‌شود قانون جدید امتیازی کردن این انتخابی‌ها است.

به گزارش مشرق، محمدحسن محبی در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی اظهار داشت:‌ فدراسیون کشتی به دنبال طرحی بود تا انتخابی تیم ملی را قانونمند کند. این چرخه جای بحث دارد و کارشناسان باید درباره آن صحبت کنند. هر کسی سرمربی تیم ملی هست و می‌شود باید از این قانون پیروی کند.

بیشتر بخوانید:

مانع اصلی اجرای چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی

وی در خصوص بسته شدن دست سرمربیان در انتخاب کشتی‌گیران عنوان کرد: با توضیحاتی که در فدراسیون داد، دست سرمربیان بسته نمی‌شود. اینکه سرمربی در نهایت کشتی‌گیری را برای تورنمنت‌ها انتخاب می‌کند، شائبه‌برانگیز است و برای مسابقات آسیایی جهانی باید همه در انتخابی  شرکت کنند. البته این قانون در ۴۰، ۵۰ سال گذشته در کشتی متداول بوده و به همین روند کشتی‌گیران انتخاب می‌شدند. قانون جدید امتیازی کردن این انتخابی‌ها است.

پیشکسوت کشتی ایران با اشاره به تفاوت های کشتی ایران با دو ابرقدرت کشتی دنیا افزود: نباید کشتی ایران را با کشتی آمریکا و روسیه مقایسه کرد. ما فاصله زیادی با آنها داریم. در چند سال گذشته ما در رده‌های  ششم به بالا قرار گرفته‌ایم.

محبی در خصوص بحث هایی که درباره سرمربی تیم ملی به راه افتاده، گفت:‌ من با سرمربی‌گری غلامرضا محمدی در تیم ملی موافق هستم. شخصا هیچ تمایلی ندارم در تیم ملی مربیگری کنم البته فدراسیون نیز به من پیشنهادی نداده است. محمدی چندین سال است در کشتی زحمت کشیده، سرمربی تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بوده و کشتی گیران ارتباط خوبی با او دارند و او می‌تواند در المپیک موفق شود. 

پیشکسوت کشتی در مورد اختلافات بین دبیر و محمدی خاطرنشان کرد: این اختلافات به ضرر کشتی است. دبیر با صحبت و سعه صدر می‌تواند تمام مسائل را حل کند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس