درب، کابینت، کمد دیواری و قرنیز بی شک از عواملی تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی هستند. اما با توجه به اینکه عموماً انتخاب این موارد پس از ساخت خانه و بدون در نظر گرفتن دکوراسیون داخلی انجام می گیرد، صاحبخانه در انتخاب آن ها نقشی ندارد. بنابراین هر چقدر هم در انتخاب سایر وسایل منزل دقت نماییم، ممکن است عدم هماهنگی در دکوراسیون به وجود بیاید.

یک خبر خوب ! شما می توانید در حالی که تمامی وسایل چوبی از پیش نصب شده باشد، آن ها را تغییر بدهید. در اینجا شما را راهنمایی خواهیم کرد که چگونه بهترین وسایل را با توجه به دکوراسیون داخلی انتخاب نمایید.

چه مدل کابینتی انتخاب کنیم؟

مدل کابینت اهمیت بسیاری در دکوراسیون آشپزخانه داشته و کل خانه را تحت تاثیر قرار می دهد. کابینت و درب های فلت (ساده)، روکش های هایگلاس و رنگ های ساده پوششی مثل سفید بهترین انتخاب برای سبک مدرن هستند. کابینت های تمام چوب یا روکش چوب با قاب تونیک یا زهوارهای برجسته که دارای نقش و نگار چوب هستند، بهترین انتخاب برای سبک کلاسیک می باشد.

درب چوبی را چگونه انتخاب کنیم؟

درب های پوششی با رنگ سفید و طرح های ساده برای آپارتمان های مدرن مناسب بوده و درب های روکش چوب و تمام چوب با امواج طبیعی چوب برای فضای کلاسیک مناسب می باشد.

درب ضد سرقت تامین امنیت و زیبایی

قیمت درب ضد سرقت شاید کمی گران تر از درب ورودی ساده باشد، اما تامین کننده امنیت خانه است. امروزه درب های ضد سرقت چوبی در طرح های زیبا و متنوعی تولید می شوند. شرکت روماک یکی از تولید کنندگان برتر در این حوزه، اقدام به ساخت درب ضد سرقت تمام چوب کرده است که در آن اثری از فلز دیده نمی شود. جهت دیدن محصولات تولیدی شرکت Romak می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://romakcompany.com/

کمد دیواری و قرنیز

 مدل کمد دیواری اتاق از اجزای مهم در یک خانه بوده که با برخورداری از یک طراحی مناسب، می تواند فضایی کافی و کارآمد را در اختیار شما بگذارد. علاوه بر این  کمد دیواری بر ظاهر خانه و دکوراسیون داخلی تاثیر گذار است، بنابراین باید به هماهنگی آن با سایر اجزای اتاق دقت نماییم.

از آنجایی که قرنیز در سرتاسر خانه دیده می شود، می توانید قرنیز خانه را در طرح هایی متنوع و متناسب با سبک دکوراسیون داخلی، تغییر بدهید.


**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس