کد خبر 1074349
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کلوپ

یورگن کلوپ به درخواستهای مبنی بر تعطیلی فصل جاری لیگ برتر انگلیس واکنش نشان داده و می‌گوید نمی‌تواند چنین درخواست هایی را باور کند.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ در فصل جاری یعنی فصل 2019-2020 لیگ برتر انگلیس، تیمش لیورپول را به نقطه‌ای رسانده که برای کسب قهرمانی و بالای بردن جام قهرمانی فوتبال باشگاهی انگلیس بعد از 30 سال تنها به دو پیروزی نیاز دارد. ولی عده‌ای در انگلیس خواهان تعطیل شدن کامل لیگ برتر بدون معرفی قهرمان، به دلیل شرایط ناشی از اپیدمی کرونا هستند. یورگن کلوپ حالا به این درخواستها واکنش نشان داده و می‌گوید نمی‌تواند چنین درخواست هایی را باور کند.

بیشتر بخوانید:

باید به بازی بدون تماشاگر عادت کنیم

کارن بردی، نایب‌رئیس باشگاه وستهام اولین کسی بود که این ایده را مطرح کرد.  او کمتر از بیست و چهار ساعت بعد از تعلیق لیگ برتر به دلیل اپیدمی کرونا این مساله را مطرح کرد ولی از همان زمان تا امروز این درخواست‌ها همیشه در انگلیس مطرح بوده.

اما واقعیت این است که این درخواستها در جلساتی که تا کنون بین 20 باشگاه لیگ برتری  برگزار شده با موافقت چندانی روبرو نشده. اتحادیه فوتبال انگلیس هم در این میان وارد شده و اعلام کرده که فصل جاری لیگ برتر باید به پایان برسد.

یورگن کلوپ بالاخره به این درخواستها واکنش نشان داده تا  فضا را به نفع تیمش برگرداند. کلوپ می‌داند که در صورت شروع مجدد رقابتها قهرمانی تیمش عملا قطعی است. آنها با اختلاف 25 امتیاز صدرنشین هستند و تنها به دو پیروزی دیگر برای قهرمانی نیاز دارند. افتخاری که مرد آلمانی به هیچ وجه حاضر نیست از رسیدن به آن کوتاه بیاید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    کجایی اینجا هم مثلث تاس همین مسیر رو میرن
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    الله و اکبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس