کد خبر 1074342
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
دانشگاه آزاد نمایه

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد گفت: به منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری و رفاه حال داشجویان، امتحانات پایان ترم این دانشگاه در واحد دانشگاهی محل زندگی دانشجویان برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی درباره چگونگی  برگزاری امتحانات پایان ترم و ترم تابستانی این دانشگاه، گفت: براساس تصمیم هیات رئیسه دانشگاه آزاد به منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری و رفاه حال داشجویان برای برگزاری امتحانات پایان ترم جاری و با توجه به مسائل بهداشتی که امکان بازگشایی خوابگاه‌ها وجود ندارد، دانشجویان این دانشگاه‌ می‌توانند برای شرکت در امتحانات پایان ترم در واحد دانشگاهی محل زندگی خود یا نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی محل زندگی حضور پیدا کنند و در آن واحدها امتحان پایان ترم بدهند و نیازی به مراجعه به واحد دانشگاهی مبدا خود ندارند. 

بیشتر بخوانید:

وی افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باید قبل از شروع امتحانات به واحدهای دانشگاهی مورد نظر مراجعه کرده و با ارائه پرینت انتخاب واحد و زمان‌بندی امتحانات، درخواست خود مبنی بر حضور در جلسات امتحانی در واحد مذکور را ارائه کنند. 

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: سوال‌های امتحانی این دانشجویان همان سوالات واحد دانشگاهی مبدا خواهد بود که با ارسال به واحد دانشگاهی  مورد نظر در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و دستورالعمل این موضوع طی هفته آینده به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از سوی سازمان مرکزی ابلاغ می‌شود. 

وی یادآور شد: کلاس‌های آموزشی و جبرانی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۷ خرداد ماه به صورت مجازی برقرار است. از ۱۷ تا ۲۴ خرداد ماه فرجه‌ای برای آماده شدن امتحانات وجود دارد. ترتیبی اتخاذ شده تا از ابتدای هفته جاری اساتید در همه مقاطع تحصیلی در واحدهای دانشگاهی خودشان حضور داشته باشند و پاسخگوی سوالات و اشکالات دانشجویان دانشگاه آزاد باشند. 

همدانچی اضافه کرد: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد از ۲۴ خرداد آغاز می‌شود و طی ۳ هفته تا ۱۳ تیرماه ادامه دارد. 

وی به چگونگی برگزاری ترم تابستان اشاره کرد و گفت: ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی خواهد بود و ثبت‌نام از ۱۳ تیرماه بلافاصله پس از پایان امتحانات پایان ترم انجام خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    11 0
    ما فکر میکردیم آقای ولایتی میاد و همه چی برای دانشگاه آزاد خوب میشه و به رفاه حال دانشجویان خواهند رسید ولی بسیار بدتر هم شده یکی از دلایل اون هم همین ایام کرونا است که با توجه به اینکه دانشجویان اصلاً خدمات درستی دریافت نکردند الان میخوان امتحان از دسهایی بگیرند که اصلا کلاس حضوری نداشته و دست و پا شکسته یک کلاسهایی رو در فضای مجازی برگزار کردند و پول کلاسهای واقعی رو دارن دریافت میکنن که ظلم عظیمی در حق دانشجویانی است که تمکن مالی ندارند و پولشون علنا به غارت برده میشه و هیچ صدایی از آقای ولایتی و دیگر مسئولین دانشگاه آزاد در نمیاد "فقط خدا خودش به دادمون برسه"
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    2 1
    کل ترم سه بار استاد مجازی تشکیل داد و خاطره گفت و نمونه سوال داد و رفت .همین و بس.کلاسهای مجازی ، برخی اساتید هرکاری کردند الا تدریس .این ترم دانشگاه آزاد ، الافی بود و بس.یعنی کیفیت این ترم خیلی فوق العاده بوده که مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ، ثبت‌نام ترم تابستانی را به صورت مجازی بلافاصله از ۱۳ تیرماه پس از پایان امتحانات پایان ترم انجام خواهند داد. دانشگاه آزاد اسراف کردن و هدردادن جوانی و پوله . من که انصراف خواهم داد .
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    4 0
    خیلی منت گذاشتید ! اول اینکه الان با توجه به خالی بودن صندلی های دانشگاه آزاد بیش از 95% دانشجویان هر واحد دانشگاهی ، بومی همان شهر هستند دوم اینکه طبق برنامه ریزی هرساله ، امتحانات دانشگاه آزاد ۲۴ خرداد آغاز می‌شود و طی ۳ هفته تا ۱۳ تیرماه بپایان میرسید تا ترم تابستانی برای اخذ شهریه تشکیل شود پس در واقع دانشگاه آزاد هیچگونه اقدام جدیدی انجام نداده جز شعار و منت گذاشتن بیهوده بر سر دانشجویان !
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    1 0
    مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد گفته : کلاس‌های آموزشی و جبرانی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۷ خرداد ماه به صورت مجازی برقرار است!... از اول اسفند تا تا 17 خرداد اگر همه کلاسها تشکیل میشد مجموعا 13 هفته میشود در حالی که هر ترم 16 جلسه آموزشی دارد چطور تا ۱۷ خرداد ماه کلاس‌های جبرانی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی برگزار میشود ؟؟ اصلا 16 جلسه رسمی تشکیل شده که تا ۱۷ خرداد ماه کلاس‌های جبرانی هم تشکیل بشوند ؟ واقعا که !
  • فاطمه IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    متاسفم واقعااااا متاسفم که یه تصمیم درست نمیگیرن......
  • ناشناس IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    باید امتحانات را عین دانشگاه پیام نور غیرحضوری برگزار کنند
  • بهنام محمدی LU ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    ن آموزش درست حسابی داشتیم و ن یادگیریه 100% استرس انداختن دانشجو بخاطر ی سری امتحان مسخره چ ارزشی واسه تضمین سلامتی او داره ایا واقعا ارزش داره؟
  • دانشجو IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    امتحانات به صورت حضوری برگزار بشه خیلی بهتر از امتحانات آنلاین و برخطه حساب کن موقع امتحان برق قطع شه یا اینترنت قطع شه آنوقت کی جوابگو ولی امتحانات حضوری حداقل دردسر نداره
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    اصلا کسی رو دانشگاه آزاد نظارت میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس