کد خبر 1074273
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
نحوه بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد

رئیس سازمان امور دانشجویان نحوه بازگشایی خوابگاه‌ها را بعد از بازگشایی دانشگاه‌ها تشریح کرد.

به گزارش مشرق، مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در خصوص وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی بعد از بازگشایی دانشگاه‌ها گفت: بر اساس مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا، دانشگاه‌ها این اختیار را دارند که از 17 خرداد دانشجویان را به صورت حضوری بپذیرند.

وی ادامه داد: به طور طبیعی، دانشگاه‌ها با توجه به شرایط بهداشتی و ضرورت کنترل پروتکل‌های بهداشتی، از این امکان در حداقل ممکن استفاده می‌کنند، یعنی برای تکمیل فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی که در این نیم‌سال داشتند از این امکان که بتوانند دانشجویان هم حضور داشته باشند استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:



رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: به دانشگاه‌ها اعلام شده است طوری برنامه‌ریزی کنند که نیاز به خوابگاه و خدمات رفاهی در حداقل ممکن باشد، به این معنی که دانشگاه‌ها آموزش مجازی را به طور کامل ادامه داده و به اتمام برسانند و اگر احیاناً برای رفع اشکال و برگزاری آزمون‌ها نیاز به حضور دانشجو باشد از این امکان استفاده کنند آن هم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود و بازه امتحانات به گونه‌ای باشد که تا جایی که امکان دارد، نیاز به خوابگاه نباشد.

وی افزود:، چون خوابگاه‌ها برای این شرایط طراحی نشده‌اند، معمولاً در شرایط عادی خوابگاه‌های ما دارای تراکم هستند و تعداد دانشجویان در اتاق‌ها قابل توجه است، کنترل مسائل بهداشتی به شکل عادی در خوابگاه‌ها امکان پذیر نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    6 0
    میشه یکی منو توجیه کنه چطور بریم یه شهره دیگه سر کلاس درس و دانشگاه، چطور بریم یه شهره دیگه امتحان بدیم، بعد خوابگاه نداشته باشیم؟ فکر کنم منظورشون اینه بریم چادر بزنیم تو خیابون! بابا میخواین باز کنین، خوابگاهو سلف هم باز کنین، نهایت کرونا میگیریم میمیریم دیگه...
    • علی IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      0 2
      احتمالا یه طوری برنامه ریزی کنن که توی واحد دانشگاهی شهر خودتون امتحان بدین، واسه دانشگاه آزاد که این کارو کردن ظاهرا
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    5 0
    مجبورید؟ این مسخره بازیا چیه.کرونا اوج گرفته
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    4 0
    یارانه غذا دانشجویان باید ازاد بشه حالا که سلف تعطیله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس