کد خبر 1074246
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
ساکت الهامی

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: برگزاری لیگ برتر با چالش‌های زیادی همراه خواهد بود و اگر دو بازیکن کرونا بگیرند تکلیف چه خواهد شد؟

به گزارش مشرق، ساکت الهامی در خصوص شروع مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: زمانی که کرونا روزی 20 کشته می‌داد لیگ را تعطیل کردیم و حالا که روزی 50 کشته می‌دهیم قرار است بازی‌ها شروع شود، این در حالی است که شیب مبتلایان به این بیماری هم تند شده و دوباره شرایط خطرناک شده است. نمی‌گوییم لیگ امسال برگزار نشود، فوتبال شغل ما است و در این چند ماه آواره شده‌ایم ولی حداقل کمی صبر کنند تا شرایط کمی بهتر شود.

وی ادامه داد: اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند خیلی از تیم‌ها به بن‌بست می‌رسند و برگزاری لیگ برتر با چالش‌های زیادی همراه خواهد بود. خیلی‌ها فقط فوتبالیست‌ها را در نظر می‌گیرند ولی شرایط خیلی سخت‌تر از این حرف‌ها است. اگر یک نفر از آنهایی که درگیر برگزاری مسابقات هستند این بیماری را بگیرند شرایط چگونه خواهد شد؟ آیا بازیکنان، مربیان، داوران، اهالی رسانه و ... مادر و پدر مسن ندارند؟ اگر یک نفر از این افراد بیماری را به پدر یا مادری که بیماری ریوی یا قلبی دارد انتقال دهند، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ اگر دو فوتبالیست از یک تیم کرونا بگیرند تکلیف چیست، آیا آن تیم را قرنطینه می‌کنند، آیا نمی‌گذارند بازی کنند؟

بیشتر بخوانید:

فیلم/ موضع تراکتور در قبال شروع لیگ برتر

الهامی تصریح کرد: اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند، قطعا چالش درست خواهد شد. به هر حال خیلی چیزها باید رعایت شود، در ضمن باید به تیم‌ها یک ماه فرصت بدنسازی بدهند و بازی‌ها هم شش یا هفت روز یک بار برگزار شود. امیدوارم برگزاری بازی‌ها منجر به وقوع اتفاقات تلخ نشود.

سرمربی تراکتور در خصوص اینکه گفته می‌شود اشکان دژاگه حاضر نیست به ایران برگردد، گفت: دژاگه این حرف را به چه کسی زده است، او در ایران با چند نفر در ارتباط است؟ در حال حاضر دژاگه برای بازگشت به ایران با مشکل پرواز مواجه است و پروازی نیست که این بازیکن به ایران برگردد. در آلمان هم شرایط بسیار سخت است و حتی پلیس به مردم سخت می‌گیرد که از خانه خارج نشوند. اینکه می‌گویند اشکان قصد بازگشت ندارد درست نیست و او برای بازگشت با مشکل پرواز مواجه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohammad IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    1 0
    آقای الهامی، کارگران و کارمندان انسان نیستند، از16فروردین تمام کارگران در محل کار خود حاضر شده اند تا با حقوق بخور و نمیری که دولت و کارفرما و مجلس زحمت کشیدند تصویب کردند جان خود را به خطر انداخته و در محل کار حاضر شوند، پزشگان و پرستاران انسان نیستند که بیش از چند ماه درحال کار و زندگی با کرونا هستند و با پوست و گوشت خود این بیماری را حس میکنند، بعد ورزشکارزان بخصوص فوتبالیستها تافته از جدا بافته هستند که قرار داد یک فصل آنها با سی سال حقوق یک کارگر برابری میکند، پس حرف منطقی بزنید و بگویید چون شانس قهرمانی ندارید و ممکن است در جدول سقوط کرده و رتبه سومی خود را از دست داده و آمارتان خراب شود این بهانه جویی ها را میکنید،بعضی از نفراتی که به دلیل کرونا فوت شدند ویا درگیر این بیماری شدنداز ورزشکاران بودند که در محیط ورزشی نبودند، آیا با تعطیلی لیگ شما تضمین می دهید هیچ فوتبالیستی کرونا نگیرد، راستی برای شروع فصل چه پیشنهادی دارید، حتما" شما هم مثل مدیرعامل محترمتتان علاقه مند به پلی استیشن هستید، کمی علم فوتبالی و شعور وجنبه فوتبالیمان را تقویت کنیم ................
  • Bndboy IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    توی این مملکت انگار فقط فوتبالیستا آدمن و خونشون از همه رنگین تره ، کرونا هم با چند میلیون کارگر و کارمند و پزشک و پرستار و رفتگر و نیروهای نظامی رابطه صمیمیداره و کاری باهاشون نداره که مرتب محل کارشون حاضرند
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    میرن بیمارستان خودشونو درمان می کنند. فکر نمی کنم بازیکنای اکثرا بی سواد ارزششون از دکتر و نهندس و وکیل و... بیشتر باشه
  • پیروزه IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    سلام طبق نظر دانشمندان آلمانی که جواب مثبت هم گرفتند لی نمک ولرم به مدت یک هفته ویروس کرونا را فتیله پیچ می کند انجام بدهید بی فایده نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس