کد خبر 1064216
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
ساکت الهامی

مدیران باشگاه تراکتور تبریز به تازگی اقدام مهمی داشتند و قرارداد مربی جوان خود را برای یک فصل دیگر تمدید کردند. این اقدام در نوع خود جالب و یک طلسم‌شکنی واقعی بود.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی در شرایطی به‌عنوان سرمربی تراکتور در لیگ بیستم ابقا شد که از آخرین مورد مشابه در این باشگاه چهار فصل می‌گذرد. به معنای دیگر، تراکتور بعد از چهار فصل، در لیگ بعدی، بازی‌های خود را با سرمربی‌ای آغاز خواهد کرد که فصل گذشته را با او به پایان رسانده بود.
ساکت الهامی کسی است که پس از تمدید قرارداد می‌تواند فصل نوزدهم را با تراکتور به پایان برساند و در فصل بیستم هم سرمربی این تیم بماند. در ۴ فصل اخیر، چنین اتفاقی رخ نداده بود. به عنوان مثال، در فصل پانزدهم امیر قلعه‌نویی جانشین تونی الیویرا شد و پس از پایان آن فصل، شاهد تداوم حضور وی در لیگ شانزدهم روی نیمکت تیم بودیم. بعد از آن به مدت سه فصل پیاپی، تراکتوری‌ها، رفت و آمد‌های بسیاری را روی نیمکت تیم‌شان شاهد بودند تا اینکه در این فصل ساکت الهامی موفق به شکست طلسمی شد که گریبان سرمربیان تراکتور را می‌گرفت.

بیشتر بخوانید:

موافق شروع مسابقات با حضور هوادارانم


بعد از جدایی قلعه‌نویی، مربیان زیادی به تراکتور آمدند. یحیی گل‌محمدی، مجتبی حسینی، آرطغرول سائلام، جان توشاک، محمد تقوی، جرج لیکنز و مصطفی دنیزلی، اما هیچ‌یک از آن‌ها نتوانستند یک لیگ را از ابتدا تا انتها به پایان برسانند و در فصل آینده هم سرمربی سرخ‌های غرب کشور باشند، اما تا اینجای کار، ساکت الهامی موفق به رقم زدن این اتفاق شده و طلسم برکناری فوری مربیان باشگاه را شکسته است.


این موضوع را فراموش نکنید که در بخش مدیریتی باشگاه نیز در همین دو سال و نیم گذشته شاهد تغییرات فراوانی بودیم و به صورت مداوم اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل و معاونان باشگاه عوض می‌شدند که همین امر، یکی از دلایل تغییرات سریع کادر فنی تیم و از بین رفتن ثبات روی نیمکت بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حبیبی IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    با سلام احترامآ ، شایان ذکر است از کار بزرگ اقای زنوزی ، امیدوارم باشگاه فرهنگی ورزشی اقتصادی تیم تواختور در آینده کاری بکنه از استتداد یابی از جوانان بومی اذربایجان و تعلیم انها در کشور های مثل المان .... فوتبال اذربایجان را مطرح کنه در دنیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس