کد خبر 1073848
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
مجازات همکاری سیاسی و اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی تعیین شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجازات همکاری اطلاعاتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی را مشخص کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چند ماده از طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را تصویب کردند.

مطابق با ماده ۶، هر گونه همکاری اطلاعاتی یا جاسوسی به‌ نفع رژیم صهیونیستی در حکم محاربه و افساد فی‌الارض می‌باشد و مرتکب به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

استفاده از سخت‌افزارهای اسرائیلی در ایران ممنوع شد

همچنین نمایندگان با ماده ۷ این طرح موافقت کردند که بر اساس آن هر گونه همکاری، تعامل، توافق سیاسی یا تبادل اطلاعات با نهادها و افراد رسمی و غیررسمی وابسته به رژیم صهیونیستی ممنوع است. مرتکب به مجازات حبس تعزیری درجه ۴ و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم می شود.

بر اساس ماده ۸ طرح مذکور، هرگونه اقدامی از قبیل امنیتی، نظامی، سیاسی، فرهنگی، رسانه ای، تبلیغی، مساعدت اقتصادی و مالی مستقیم و غیرمستقیم آگاهانه در جهت تایید یا تقویت و تحکیم رژیم صهیونیستی ممنوع است. مرتکب به مجازات حبس تعزیری درجه ۵ محکوم می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    6 0
    خب اگه اینجوریه حداقل نصف همین نماینده هایی که این طرح رو تصویب کردن باید بگیرن مجازات کنن که!! قانون که قانون خوبیه منتهی اونایی که نوشتنش خودشون..! :)))))))))))
    • علی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      1 0
      نصفشون؟ تمام سران ما دارن از شبکه های اجتماعی منتسب به آمریکا و اسراییل استفاده میکنن... و با اون استفاده مساعدت اقتصادی و مالی در جهت تایید یا تقویت و تحکیم رژیم صهیونیستی میکنن! همین مشرق عزیز هم هی خبر توییتری میذاره
  • علی IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    1 0
    الان باز یکی از آقایون میان همین جمله ی "هرگونه مساعدت اقتصادی و مالی مستقیم و غیرمستقیم در جهت تایید یا تقویت و تحکیم رژیم صهیونیستی ممنوع است" رو توی رسانه ی اسرائیلی توییتر یا اینستاگرام میفرستن! :| آقایون محترم هرگونه استفاده ی شما از رسانه های منتسب به اسرائیل و آمریکا، مبلغی رو از جیب جمهوری اسلامی به حساب رژیم صهیونیستی و آمریکا واریز میکنه. نکنین اینکارو، بیاین از شبکه های اجتماعی داخلی حمایت کنین! این صد بار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس