کد خبر 1073794
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
رضا حسن زاده

مربی تیم فوتبال امید استقلال گفت: این روزها اتفاقاتی در باشگاه استقلال می‌بینم که در گذشته کمتر دیده می‌شد و می‌توان از آن به عنوان اتفاقاتی بی‌سابقه یاد کرد.

به گزارش مشرق، رضا حسن زاده اظهار داشت: طی اتفاق عجیبی باشگاه قرارداد تیم امید و مربیان این تیم را پرداخت کرد که این باعث تعجب همه ما شد. راستش را بخواهید در این باشگاه اصلا متداول نبود که به تیم‌های پایه و مربیانش پولی پرداخت شود و حداقل من در این سالهای اخیر که خودم هستم چنین چیزی ندیده بودم.

وی افزود: اتفاق عجیب دیگری که افتاد این بود که مدیر باشگاه موافقت کرد که تیم امید در مسابقات لیگ کشوری حضور پیدا کند که این هم اتفاقی عجیب و کم سابقه است و در سالهای گذشته هر بار تیمی از پایه‌های استقلال مجوز حضور در لیگ کشوری را پیدا می‌کرد، باز هم آن تیم را در مسابقات تهران به میدان می‌فرستادند.

بیشتر بخوانید:

امتیاز ۶۰ استقلال را قهرمان می‌کند؟/۱۰ دیدار سخت با قعر و صدر در انتظار شاگردان مجیدی +جدول

سرمربی تیم امید استقلال بیان داشت: در آخرین صحبتی که با آقای سعادتمند داشتم ایشان تاکید داشتند حتما از تیم امید نفرات برتر که ظرفیت فنی بالایی دارند با تیم بزرگسالان قرارداد ببندند و من هم به ایشان اعتماد دادم که این بازیکنان به زودی در زمره ستاره‌های فوتبال قرار بگیرند.

حسن زاده تاکید کرد: بعد از آن که آرامش نسبی به تیم بزرگسالان استقلال بازگشت، اتفاقات خوبی در تیم‌های پایه افتاد که باعث خوشحالی است و من این ها را نشانه‌ای می‌دانم برای رسیدن این باشگاه به روزهای خوب در آینده‌ای نزدیک.

پیشکسوت فوتبال در خصوص شروع دوباره لیگ برتر بیان داشت: ما در مقام تصمیم گیری نیستیم و باید تابع تصمیماتی باشیم که مقامات مربوطه برای این منظور می‌گیرند. فقط امیدوارم حالا که فوتبالیستها و خانواده آنها را وارد این چالش بزرگ کردند، زیرساخت‌های مناسب برای حفظ سلامتی آنها را هم تهیه کرده باشند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس