کد خبر 107374
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸

با وجود اعلام مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها مبنی بر واریز مبلغ 28 هزار تومان به عنوان مابه التفاوت یارانه های نقدی به حساب سرپرست های خانوار ، این مبلغ به حساب شمار زیادی از مردم واریز نشده است .

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا ، تعدادی از شهروندان تهرانی روز دوشنبه در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی از واریزنشدن مبلغ مابه التفاوت یارانه های نقدی به حساب هایشان ابراز نگرانی كردند و خواهان پیگیری این موضوع از سوی مسئولان سازمان هدفمندی یارانه ها شدند.

یكی از تماس گیرندگان كه خود را كارمند بانك معرفی كرد ، به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از این پیامك انصراف از یارانه برای من ارسال شده بود ، اكنون نیز رقم مابه التفاوت یارانه به حساب من واریز نشده است ،نگران آن هستم كه یارانه مرحله دوم من قطع شود ، در حالیكه من درآمد كمی دارم و كارمند ساده بانك هستم.

تلاش برای تماس با 'بهروز مرادی ' مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها برای جویاشدن علت واریزنشدن مابه التفاوت یارانه های نقدی به حساب تعدادی از سرپرستان خانوار به نتیجه نرسید و تماس چندین باره با دفتر وی بی جواب ماند.

' بهروز مردای ' مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها روز گذشته اعلام كرد كه مبلغ 28 هزار تومان به عنوان مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم هدفمندسازی یارانه ها، 28 اسفندماه 90 به حساب سرپرست های خانوار واریز شده ، اما تا زمان اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها قابل برداشت نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس