سعید آذری

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است با تمهیداتی که از سوی استانداری خوزستان اندیشیده شده، اهواز تا زمان برگزاری مسابقات فوتبال به شرایط عادی باز می‌گردد.

به گزارش مشرق، سعید آذری درباره از سرگیری مسابقات لیگ برتر و شرایط اهواز، گفت: خودم در اهواز هستم و  با نظارت روزانه کار را جلو می‌بریم. من به همراه چند تن از همکارانم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سرِ کار هستیم و مشکلی وجود ندارد. تمهیدات ویژه‌ای از سوی آقای شریعتی استاندار خوزستان اندیشیده شده تا اهواز به حالت عادی برگردد. با تعطیلی ادارات و مشاغل غیرضروری و محدودیت‌های دیگری که در شهر گذاشته شده و البته همتی که مردم برای رعایت اصول بهداشتی خواهند داشت، مطمئناً اهواز تا زمان آغاز بازی‌ها که یک ماه دیگر خواهد بود، به شرایط عادی باز خواهد گشت.

تا یک ماه دیگر شرایط اهواز عادی می‌شود

وی درباره اینکه برخی از عدم میزبانی شهرهایی که وضعیت عادی ندارند، صحبت می‌کنند، تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که در سطح استان انجام شده است، یک ماه دیگر که قرار است بازی‌ها برگزار شود، شرایط اهواز مثل بقیه شهر‌ها می‌شود، بنابرین بهتر است عده‌ای در این شرایط به پیشواز نروند! علاوه بر این مجموعه فولاد خوزستان و ورزشگاه شهدای فولاد مدت‌هاست به طور کامل قرنطینه و مدام در حال ایزوله شدن است.

موظف به دفاع از حق باشگاهم مقابل هر باشگاهی هستم 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به برگزاری دیدار معوقه این تیم با استقلال ابراز داشت: این حق ماست که مقابل استقلال در خانه بازی کنیم. من موظفم از حق باشگاهم مقابل هر باشگاهی دفاع کنم و الان هم مطمئنم تا روز بازی وضعیت اهواز بهتر خواهد بود.

اگر اتفاقی بیفتد «کی بود کی بود؛ من نبودم»  شروع می‌شود 

آذری راجع به اینکه به طور کلی برگزاری مسابقات در این وضعیت را چگونه ارزیابی می‌کند، اشاره کرد: این موضوعی است که ستاد مبارزه با کرونا درباره آن تصمیم می‌گیرد و چیزی دست ما نیست. هرکس که این تصمیم را می‌گیرد باید مسؤلیتش را هم قبول کند. امیدوارم با برگزاری بازی‌ها برای هیچ یک از بازیکنان، مربیان یا داوران و غیره  مشکلی به وجود نیاید، چون در غیر این صورت، «کی بود کی بود؛ من نبودم‌» ها شروع می‌شود.

درباره انتخابات فدراسیون فوتبال خبرهای بدی می‌شنویم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، درباره آخرین وضعیت اصلاح اساسنامه و انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در این باره متاسفانه خبرهای بدی می‌شنویم. یکسری تحرکات برای عوض کردن رؤسای برخی هیئت‌ها در حال انجام است که این موضوع اصلا چیز خوبی نیست. اگر این اتفاق رخ بدهد ثابت می‌کند عده‌ای با تمام وجود نمی‌خواهند از فدراسیون بروند. بهتر است فدراسیون در این خصوص توضیح دهد و ابهامات را از بین ببرد. 

هنوز اساسنامه به اعضای مجمع ارسال نشده است

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا اساسنامه اصلاحی به دست اعضای این مجمع رسیده است یا خیر عنوان کرد:  تاکنون هیچ اساسنامه‌ای برای اعضای مجمع ارسال نشده است. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس