کد خبر 1073441
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
موراتی و مورینیو

ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر در مورد جدایی ژوزه مورینیو از این تیم صحبت کرد.

به گزارش مشرق، مورینیو پیش از فتح لیگ قهرمانان و پایان قراردادش با اینتر با رئال مادرید به توافق رسیده بود و بلافاصله بعد از دیدار مقابل بایرن مونیخ از اینتر جدا شد. حالا ماسیمو موراتی رفتار سرمربی پرتغالی را وحشتناک توصیف کرده، اما مدعی شد ربطه آنها خوب پیش رفته است.

بیشتر بخوانید:

موراتی: جذب مسی برای اینتر غیرممکن نیست

ماسیمو موراتی گفت: "من فکر می کنم این سرنوشت اینتر است. ما مانچینی را روی نیمکت داشتیم که اسکودتو را مقابل پارما فتح کردیم، اما من پیش از آن قرارداد با ژوزه مورینیو را امضا کرده بودم و نمی دانم چگونه آن را لغو کنم. سپس اتفاقات آن شب در مادرید رخ داد. پس از آن و در جریان جام باشگاه های جهان ابوظبی، رافا بنیتس به ما گفت که می خواهد اینتر را ترک کند. می توانم اینگونه بگویم که اینتر همیشه راهی برای پیچیده تر کردن شرایط مثبت پیدا کرده است.

حالا که به گذشته نگاه می کنم به نظرم آنچه مورینیو انجام داد وحشتناک بود، اما رابطه ما خیلی خوب پیش رفت و من می دانستم که مداخله فقط تنش را افزایش می دهد. بنابراین من ساکت و آرام ماندم، اگرچه از آنچه اتفاق می افتاد آگاه بودم.

شرایط مثل این بود که درست قبل از مسابقه 100 متر از یک ورزشکار بپرسیم قصد دارد چه کفش هایی بپوشد. شما فقط می خواهید که او برنده شود. باید بگویم که مورینیو نمی خواست در مسابقه 200 متر نیز به میدان برود، اما او نتوانست تا صبح منتظر بماند تا خبر را به من بدهد."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس