متین قوسی

پدر متین قوسی فوتبالیستی که بر اثر کرونا جانش را از دست داده نسبت به کمپینی که بعد از فوت پسرش در بین اهالی فوتبال راه افتاده واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، متین قوسی فوتبالیست ۱۶ ساله ای بود که سال گذشته نامش در مسابقه ستاره ساز شبکه سوم سیما مطرح شد. او که در بین ۱۰ نفر برتر مسابقه ستاره ساز نیز قرار گرفته بود، دیروز بر اثر کرونا درگذشت تا جامعه فوتبال در غم از دست دادن این پدیده فوتبال عزادار شود. چند ساعت بعد از درگذشت متین قوسی اما کمپینی در فضای مجازی توسط اهالی فوتبال و چهره های سرشناس به راه افتاد که به حریرچی معاون وزارت بهداشت و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هشدار داده شد تا برای ادامه لیگ برتر تلاش نکنند.


در بنری که در این خصوص منتشر شده عکس متین قوسی بالا قرار گرفته و در بخش پایینی عبارت «کرونا ۱- فوتبال صفر» منتشر شده است. به این صورت که فوتبالی ها خواستند القا کنند ابتلای متین قوسی به کرونا می تواند در صورت شروع دوباره لیگ برتر هم تکرار شود و جان تعدادی از فوتبالیست ها را بگیرد.


بالا گرفتن حواشی اما باعث دلخوری پدر متین قوسی شده است. این مرد داغدار می گوید از مرگ پسرش استفاده ابزاری شده و از اهالی فوتبال خواست به این حواشی پایان بدهند.


مهدی قوسی در این خصوص عنوان کرد: «قبل از هرچیز جا دارد از پیام های تسلیت بسیاری از اهالی فوتبال و بزرگان این عرصه تشکر کنم. آنها که معرفت شان ثابت شده و از روز گذشته نیز من و خانواده ام را مورد لطف قرار دادند و همدردی شان ما را آرام تر کرد، اما واقعا برخی اتفاقات افتاده که خوشایند نبود.»


وی ادامه داد: «متاسفانه احساس می کنم برخی افراد از پسرم استفاده ابزاری کردند. پسر من بر اثر کرونا جانش را از دست داد اما فوت او چه ربطی به لیگ برتر فوتبال دارد؟ چه ارتباطی دارد که لیگ برگزار بشود یا نه؟ من استوری آقافرهاد مجیدی را دیدم، بعد پیام کمال خان کامیابی نیا را مشاهده کردم. بقیه مسائل را هم دیدم و همه اینها بر دردم افزود. واقعا از این موضوع ناراحت هستم.»


پدر متین قوسی همچنین گفت: «متاسفانه برخی افراد به جای اینکه از داغ ما کم کنند، نمک روی زخم مان می پاشند. این همه حاشیه نمی دانم برای چیست. اصلا به خانواده ما چه ربطی دارد که لیگ برگزار شود یا نشود. من خودم فوتبالی هستم و اتفاقا طرفدار یکی از تیم های مطرح پایتخت هم هستم اما واقعا بعد از این حواشی از فوتبال بیزار شدم. متاسفانه با نام پسر مرحومم بازی شده و برخی دنبال سوءاستفاده از این موضوع هستند تا به منافعشان برسند.»


مهدی قوسی در پایان افزود: «من افرادی که این بحث ها را مطرح کردند را واقعا نمی بخشم. واقعا کسی به فکر من و خانواده ام هست؟ پسر من رفت، داغ ما کم نیست. این همه ماجرا دیگر چیست؟ از همه اهالی فوتبال می خواهم این موضوع را تمام کنند. اگر قرار است لیگ برگزار شود یا نه، به من و خانواده ام ربطی ندارد. خواهشا شما این مساله را به ما ارتباط ندهید و اجازه بدهید با غم خودمان سر کنیم و دیگر حاشیه جدید برایمان درست نشود. من از همه عاجزانه تقاضا دارم، اینقدر به خاطر ادامه یا تعطیلی لیگ نام پسر مرا نیاورند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Reza IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    19 2
    کیسه کشن دیگه باید یه راهی پیدا کنن براشون مهم نیست چی باشه و کی باشه امروز بازیکناشون دور هم جمع شدن بغل تو بغل هم بدون ماسک ولی فقط کرونا برا وسط زمینه
  • Pr IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    11 0
    خداوند بهتون صبر بدهد واقعا غم سنگینی هست شمارا درک‌میکنم و من را در غم خود شریک بدانید
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    18 0
    لاشخورها همه جا هستند. در فوتبال بیشتر.
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    13 1
    آقای مجیدی میخواهند به هر طریقی شده جلوی قهرمانی پرسپولیس رو بگیرند چون میدونن با ادامه لیگ قهرمانی پرسپولیس حتمی است. به این خانواده داغ دیده هم رحم نمیکنند.
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      11 0
      مجیدی برگرد دبی پیش شیوخ دلتنگتن
  • IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 0
    بسم الله ..اینجا ایرانه ؟اسلحه رو از سوپر مارکت خرید به این سرعت ؟واقعاسپاسگذاریم از این همه امکانات..
  • IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    1 5
    یعنی چه برگزاری لیگ باعث میشه خانواده های بیشتری داغدار شوند بیاید از این کمپین حمایت کنید
  • فریبرز IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    4 0
    با تو بود آقای مافیا !!!!!
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    1 8
    مشرق نفع تو در برگزاری لیگ برتر چیه ؟ درحالی که حتی خود فوتبالیست ها هم مخالف برگزاری لیگ هستند
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    6 1
    خداوند پسر شما را قرین رحمت بفرماید.داغ فرزند خیلی سخته خداوند به شما صبر و به عده ای انصاف و کمی معرفت و شعور بدهد.
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    4 0
    بامجیدی بایدبرخوردبشه،،،،
  • ناشناس IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    1 5
    کسی قصد استفاده ابزاری نداره همه نگران جان انسان ها هستند بجز پرسپولیس و مسئولان . اگه لیگ برگزار بشه جان خیلی از بازیکنان به خطر می‌افتد . پرسپولیس سابقه بدون بازی و جام گرفتن رو داره این جام رو هم بدن به پرسپولیس تا جان انسان ها به خطر نیافته بجز پرسپولیس هم قرار نیست تیم دیگه ای قهرمان بشه پس دیگه فیلم بازی نکنید
    • محمد US ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      3 0
      عزیزم 12 امتیاز از شما جلوتریم از تیم دوم 10 امتیاز به نظرت بدون بازی میشه 10 امتیاز جلو بود؟ بعد انصاف داشته باش اگر تیم مفلوک شما جای پرسپولیس بود بازم همین حرف میزدی؟
    • ناشناس IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      1 1
      من که گفتم جام رو بدن شما تا جان انسان ها به خطر نیافته در ضمن تو این چند سال پرسپولیس با حمایت حکومت قهرمان شد اگه لیگ با عدالت برگزار می شد پرسپولیس قهرمان نمیشد الان جان انسان ها مهم تر از فوتبال است جان بازیکن های دیگه برای شما اهمیتی ندارد حداقل نگران جان بازیکن های خود تان باشید یک جام ارزش نداره به خاطرش جان انسان ها به خطر بیافتد
    • ناشناس IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      1 3
      مفلوک باشگاه پرسپولیس و لابی هاشه
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      1 0
      ما تابع فیفا ونظراتش هستیم والبته تصمیم کشورای دیگه!! همه دنیا از نظر فری جون و استقلالیا شدن قاتل و خودشونن که حرف حق رو میزنن!!!توی بقیه کشورا یا تیم اول رو به عنوان قهرمان گرفتن یا لیگ رو دارن برگزار میکنن!!!ازنظر اینا تمام دنیا دارن اشتباه میکنن فقط فری شون داره درست میگه!!!!بابا این عین ظلمه که این همه تهمت میزنید!!!شما اگه راست میگید که لیگ مهندسی شده چرا اینهمه هزینه میکنید؟!!چرا انصراف نمیدین؟!!چرا ادعاتون رو به مجامع بین المللی نمیبرید؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس