کد خبر 1072411
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
کرونا

در حالی که ترامپ مدعی شده است که موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر آمریکا با کاهش روبرو شده است، یک سند فاش شده کاخ سفید نشانگر رشد چشمگیر مبتلایان به این ویروس در مناطق روستایی است.

به گزارش مشرق، گزارش فاش شده کاخ سفید حاکی است تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده در حالی با افزایش چشمگیری روبرو شده است که دونالد ترامپ مدعی است تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، ترامپ دوشنبه در یک کنفرانس خبری ادعا کرد: همان طور که می دانید، تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر مناطق آمریکا به سرعت رو به کاهش است. البته شاید یک استثنا وجود داشته باشد ولی در سراسر کشور تعداد موارد ابتلا به ویروس رو به کاهش است.

ببینید:

فیلم/ نظر عجیب شبکه مورد علاقه ترامپ درباره کرونا!

البته این مساله درست نیست. گرچه موارد ابتلا به ویروس کرونا در ۱۴ ایالت با کاهش روبرو شده ولی در ۹ ایالت نیز موارد ابتلا افزایش داشته است. کمبود شدید کیت‌های آزمایشی در ۲۷ ایالت دیگر به علاوه واشنگتن و پرتوریکو نیز نشان می‌دهد که موارد ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت‌ها کمتر از آمارهای واقعی است.

ولی یک سند فاش شده کاخ سفید از سوی شبکه ان‌بی‌سی نشان می‌دهد برخی از مناطق آمریکا به خصوص مناطق روستایی در تنسی و کانزاس با افزایش بیش از ۱۰۰۰ درصدی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا روبرو شده‌اند، آن هم در کمتر از یک هفته. سایر مناطق مثل میسوری، نبراسکا، مینه سوتا و ویسکانسین هم با رشد ۴۰۰ درصدی تعداد مبتلایان به این ویروس مواجه هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    ببخشید آقای زیباکلام، کجا باید بریم شمع روشن کنیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس