رهبر انقلاب نمایه

فرمانده معظم کل قوا در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ضمن تسلیت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه دردناک شناور کُنارک، صبر مسألت کردند.

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ضمن تسلیت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه دردناک شناور کُنارک، صبر و تسلای خانواده‌های داغدار و شفای آسیب دیدگان این حادثه را از خداوند متعال مسألت کردند.

ببینید:

فیلم/ تشییع پیکر شهدای ارتش در بندر کنارک

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

حادثه‌ی دردناک شناور کنارک که به شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریائی ارتش انجامیده برای اینجانب بسیار تلخ و تاسف آور است. گرچه کارکنان زحمتکش که در هنگام خدمتی دشوار و با افتخار جان باخته‌اند از پاداش و ثواب الهی برخوردارند ان‌شاءالله، ولی غم از دست دادن عزیزان برای خانواده‌های آنان و خسارت فقدان جوانان صمیمیِ پرتلاش برای نیرو بسی بزرگ و سنگین است. این‌جانب به آن خانواده‌های داغدار تسلیت عرض میکنم و صبر و تسلای آنان و شفای آسیب‌دیدگان را از خداوند مسألت مینمایم و از مسئولان ذیربط میخواهم که ابعاد این حادثه را به درستی روشن کرده، ضمن شناسائی مقصران احتمالی، تدابیر لازم برای عدم تکرار چنین پیشامدهای خسارتبار و تلخ را اتخاذ نمایند.

سید علی خامنه‌ای

۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹

منبع: دفتر مقام معظم رهبری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حسین IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    14 17
    جالبه یه عده ماله کش توییتری جلوتر از رهبری به دنبال توجیه هستند در حالی که خود حضرت آقا دستور داده اند با مقصران احتمال برخورد شود
    • آنتی اصلاح طلب IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      11 11
      تو فضای مجازی نیستم اما فکر می کنم حتی اگه ماله کشی هم بوده!! از شادی کردن بابت این حادثه خیلی بهتره اینطور فکر نمی کنی؟ هیچ ایرانی با شرفی از این حادثه احساس رضایت نمی کنه. باید به نطفه یا لقمه ی برخی ها واقعا شک کرد. شما نظرتون چیه؟
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      9 0
      مگه کسی گفت برخورد نشه؟! توییتری ها چیزی ماله نکشیدن از اونجایی که نگران بودن حس خودتحقیری بعضیا گل کنه!! فقط خواستن کمی اطلاعات از سوابق اینگونه حوادث ارائه کنن. مگرنه همه داغدار و خواستار برخورد با مقصرین احتمالی.
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      1 4
      از دولت برجام پرست غربزده چه انتظاری داری؟ کار به جایی رسیده که جواد ظریف از اماراتی ها و امریکایی ها بخاطر شلیک موشک به ناو کنارک و کشتن جوانان ایرانی معذرت خواهی کرده و درخواست مذاکره با آمریکا داده
    • احمد US ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      4 3
      حسین آقا بحث ماله کشی نیست، برخی افراد به بهانه این اشتباه مرگبار به شدت دنبال تضعیف نیروهای مسلح بودند، قطعاً سکوت در برابر این افراد که برخی از آنها هم معاند بودند و در فضای مجازی به شدت این مساله را دنبال می کردند، جایز نبود، قطعاً باید مقصران احتمالی شناسایی شوند و با آنها برخورد شود، هیچ کس مخالفتی با این مساله ندارد و نخواهد داشت. ولی کسانی با این مساله طوری برخورد می کردند که گویا نخستین بار در تاریخ بشریت، در یک رزمایش ، اشتباه مرگبار رخ داده است!!!!!!!! و با این بهانه حتی کلیت نظام را زیر سوال می بردند.
    • IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      5 4
      این که جلوی لجن پراکنی جریانات معاند و منافق بایستیم اسمش ماله کشی نیست هدف اون جریانات تضعیف نیروهای نظامی هست...
  • یک سرباز ایرانی IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    13 15
    ما 40 ساله، البته بهتره بگیم هزاران سال چرا که ایران کشوری دارای تاریخ و فرهنگ عمیق در این خاک ــه، با انواع حوادث، کینه ها و دشمنی ها، جنگ ها ، تحریم ها و خیانت های برخی مسئولین و مردم ناآگاه روزگار گذروندیم . این اتفاقات همه جای دنیا هست. تجربه نشون داده ایران بعد از هر اتفاقی قوی تر از قبل شده.. ما دوست و دشمن رو در هنگام بلا می شناسیم. و یقین بدونین شادی برخی در داخل به خاطر بروز این حادثه فراموش نخواهد شد. جوابش رو می گیرین.
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    14 29
    جانمان فدای رهبر عزیزمان امام خامنه ای. سلام خدا بر شهيدان نیروی دریایی ارتش. روحشان شاد و غریق رحمت الهی.
  • BG ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    14 5
    وب سایت آجا: «نقص فنی موشک تولید شده توسط صنعت» علت اصلی این ماجرا بوده است.
  • US ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    5 2
    ساختن یه تیرکمان استاندارد خیلی بهتره از ساختن موشک غیر استاندارد
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      0 3
      :/
  • کارشناس IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    11 0
    جوانان نخبه در هواپیمای اوکراین به شهادت رسیدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس