کد خبر 1071816
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
فریدون زندی

هافبک سابق استقلال این روزها در کشور آلمان در قرنطینه به سر می‌برد

به گزارش مشرق، فریدون زندی هافبک سابق استقلال این روزها در کشور آلمان در قرنطینه به سر می‌برد. طبق اعلام فدراسیون این کشور فعالیت‌های بوندس لیگا از اواخر این ماه برگزار خواهد شد البته وی معتقد است که احتمال دارد بازی‌های تیم‌های رده پایین همچنان برگزاری‌اش منتفی باشد. 

 

این روزها با قرنطینه چه کار می‌کنید؟

این شرایط برای همه انسان‌ها در سراسر جهان یکسان است در واقع الان در تمام دنیا اکثر انسان‌ها به این شکل و شبیه هم زندگی می‌کنند فعلا مجبور هستیم حتی المقدور از خانه خارج نشویم و اگر کار ضروری داشتیم با رعایت تمام مسائل بهداشتی از منزل خارج شویم.

از اوضاع و احوال فوتبال خبر دارید؟

به هر حال ما فوتبالی‌ها همیشه شرایط این رشته ورزشی را دنبال می‌کنیم فوتبال هم مانند سایر مشاغل در حالت توقف و سکوت است در ایران هم شرایط به همین گونه است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس بدعادت شده‌؛ هر سال می‌خواهد همین جوری قهرمان شود!

از شرایط استقلال خبر دارید؟

در این تیم دوباره شاهد تغییرات مدیریتی بودیم که این البته خیلی خوب نیست و دریک تیم بزرگ و پرطرفدار نباید این قدر مدیریت دچار تغییر و تحول شود.

با معرفی قهرمان لیگ بدون انجام بازی موافق هستید؟

این نظریه منطقی به نظر نمی‌رسد هر تیمی باید مسابقات فصلش را به پایان برساند یا اینکه لیگ را بدون معرفی قهرمان متوقف کنند 9 هفته به پایان مسابقات باقی مانده و احتمال دارد هر اتفاق جدیدی در آن رخ دهد.

 معتقدید باید لیگ را ادامه داد؟

با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا می‌توان لیگ را ادامه داد برگزاری 9 هفته زیاد سخت نیست و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از عهده انجام آن برمی‌آیند.

خودتان این روزها مشغول انجام چه کاری هستید؟

در خانه هستم قرار است به زودی تمرینات تیم‌های باشگاهی در آلمان آغاز شود البته فکر می‌کنم هنوز تیم‌های رده‌های پایه نتوانند تمرین کنند و به همین دلیل تلاش می‌کنم در تمرینات تیم‌های بزرگسال حضور یابم و کسب تجربه کنم دوست دارم اگر امکان داشت در کلاس مربیان تراز اول نیز حضور داشته باشم و چیزهای جدید یاد بگیرم.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آریا IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    1 2
    ببخشید این آقا کجای فوتبال ایران و آلمان قرار داره بابا دوسال اومده ایران پول نفت گرفته حالا برامون ششتقلالی شده ما هنوزم بازی های واداده این آقا در تیم ملی و ششتقلالی از یادمون نرفته ،حالا اومده درباره لیگ ایران اظهار فضل می‌کنه چقدر بدبخت شدیم که یک بازیکن درجه پنج که از بازیکنان لیگ سه ما هم پایین تره داره چرت و پرتی میگه بابا جمع کنیم این اراجیف رو نکنه انتظار داره تیم چهارم جدول که ششتقلالی باشه را قهرمان اعلام کنند و یا تیم های دوم و سوم که حداقل ده امتیاز داره قهرمان بشن ولی پرسپولیس با خداداد اختلاف امتیاز نسبت به بقیه پوکر قهرمانی نداشته باشه .ایشون دلشون از بی عرضگی تیمهای دیگه گرفته و سوزش عجیبی پیدا کرده چون می‌دونه هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس لیاقت قهرمانی در این رو ندارن .بدبخت فلک زده .
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    فقط تیم های نا امید از قهرمانی مثل استقلال و تراکتور و سپاهان از تعطیلی لیگ صحبت می کنند و دغدغه حداکثری کرونا را دارند .اگر غیر از این بود جای شک و تعجب داشت
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    این دیدگاه شما کیسه هاست ....یه موجودی دستش به گوشت نمی رسید می گفت پیف پیف بو میده ...حالا شده حکایت کیسه و شما .... دست بردارید از این توهمات ...ای کاش یه ذره همت داشتید و مثل مرد تو زمین رقابت می کردید ....5 ساله با همین خیلات و توهمات خودتون رو آروم می کنید ... اگر الان کیسه صدر جدول بود ( البته عمراً ) باز همین حرف رو می زدید و ژست مردم دوستی می گرفتید ؟؟؟ ما که می گیم لیگ ادامه پیدا کنه شما دارید می زنید زیر میز بازی .... دفعه قبل فرار کردید ترکیه این بار هم کرونا بهانه تون شده .....لیگ ادامه پیدا کنه ببینیم چند مرده حلاجید ؟؟؟
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    1 0
    ما پرسپولیسی ها منتظر شروع لیگ و تحقیر آبی ها هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس