مهدی رسول پناه

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر به هر دلیلی تصمیم مسئولان بر این باشد که ادامه بازی‌های لیگ برگزار نشود، پرسپولیس تمام فاکتورهای قهرمانی را دارد.

به گزارش مشرق، مهدی رسول پناه در مورد سرانجام لیگ برتر، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس، پیش از این، مواضع خود را درباره شرایط لیگ برتر اعلام کرده است. موضع باشگاه تغییر نکرده است. اولویت اول، مباحث مربوط به سلامت و بهداشت است و تصمیم گیرندگان در این حوزه نیز مشخص هستند. از سوی دیگر اعتقاد داریم، شرایطی که برای جامعه ایجاد شده است نباید برای رسیدن به اهداف و نیات شخصی مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در ارتباط با آغاز فعالیت‌ها در هر حوزه، ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم می‌گیرد. موضع باشگاه پرسپولیس هم این است که هر زمان قرار بر آغاز رقابت‌های فوتبال شد، ابتدا تکلیف بازی‌های این فصل معلوم شود. پرسپولیس از نزدیک‌ترین رقیب خود، ده امتیاز پیش است ولی ترجیح ما اثبات این برتری و اقتدار در زمین مسابقه است. متاسفانه در اظهار نظرها می‌بینیم که بعضی سهوی یا از روی عمد موضوع را به شکل دیگری وانمود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

شروع فوتبال می‌تواند فاجعه در پیش داشته باشد

رئیس هیات مدیره پرسپولیس با پیشنهاد راهکارهایش در این باره گفت: راهکارهای مختلفی را می‌توان برای ادامه بازی‌ها و سپس برگزاری رقابت‌های فصل آینده بررسی کرد. همیشه آسان‌ترین راه حل، بهترین راه حل نیست و تعطیلی بازی‌ها آسانترین اقدامی است که می‌تواند به ذهن هر کسی برسد. با این وجود اگر در نهایت تصمیم فدراسیون فوتبال این باشد که بازی‌های این فصل را در همین جا متوقف کند، باشگاه پرسپولیس انتظار دارد نتیجه ماه‌ها تلاش، هزینه و برتری قاطع خود با اختلاف 10 امتیازی را ببیند.

رسول پناه در واکنش به برخی از جوسازی ها تاکید کرد: بر خلاف دروغ‌پردازی‌هایی که شده است، اصلا به دنبال قهرمانی بدون انجام ادامه بازی‌ها نیستیم ولی اگر تصمیم مراجع فوتبال این باشد از حق قانونی خود و ده‌ها میلیون هوادار که بزرگترین و اصلی‌ترین جامعه هواداری فوتبال ایران و آسیا هستند، چشم پوشی نمی‌کنیم. اگر به هر دلیلی تصمیم مسئولان بر این باشد که ادامه بازی‌های لیگ برگزار نشود، پرسپولیس تمام فاکتورهای قهرمانی را دارد و مثل فرانسه که تیم پاری‌سن‌ژرمن شرایط مشابه ما را داشت، پرسپولیس هم باید به عنوان قهرمان معرفی شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    پیشنهاد من این هست که فصل بعد رو لغو کنن و ادامه ی مسابقات فعلی رو سال آینده برگزار کنند . اگر قرار باشه یک جام لغو بشه ، عاقلانه تر اینست که مسابقاتی که هنوز شروع نشده رو لغو کنن نه مسابقاتی که کلی هزینه براش شده . حتی میشه فصل بعد رو به صورت تک بازی برگزار کرد . یعنی به صورت یک نیم فصل . و به جای نیم فصل اولش مسابقات معوقه ی فصل فعلی رو برگزار کرد .
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    اونوقت ... تو پول بریز بپاش باشگاهو میدی ؟ اگر از جیب عمت میدی خوب برو قهرمانش کن ... مگر بیت المل پشت قباله عمه ته ؟
  • لنگی حکومتی IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 1
    شماکه چندتا جام بدون بازی گرفتید!وچندین امتیاز هم با بازی نکردن گرفتید!وباکمک دستهای پنهان ،چندی قهرمانی .گرفتید!حالا این یکی رو به شما ندن!هوچی گری هاتون گوش فلک روکرمیکنه،،مثل اینکه جام مفتکی بد جوری به شما مزه کرده،
  • ایران IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    بر منکرش لعنت
  • ایران IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    بر منکرش لعنت
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    ساکت باووو
  • آذربایجان اوغلی IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 1
    مرگ بر پرسپولیس
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 1
    چشم حتما، تا وزیر رو دارین اسنپی براتون جام میارن!!!
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    شما هم قبله تان اروپاست ؟؟
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    4 0
    بابا پاریسن ژرمن، نکشیمون
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    آره بشین تا بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس