رئیسی نمایه

رئیس قوه قضائیه گفت: به وزیر صمت گفته ام، نظام تولید و توزیع خودرو در کشور نیاز به جراحی دارد و نباید در نحوه فروش خودرو به گونه‌ای عمل کرد که هیزمی بر آتش دلالی باشد.

به گزارش مشرق، آیت الله رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، اظهار کرد: به وزیر پرتلاش صمت هم گفته ام، نظام تولید و توزیع خودرو در کشور نیاز به جراحی دارد.

وی با بیان اینکه نباید در نحوه فروش خودرو به گونه‌ای عمل کرد که هیزمی بر آتش دلالی باشد، افزود: برخوردهای قاطع قضایی با اخلالگران در بازار ارز و خودرو تداوم خواهد داشت، اما این برخوردها منجر به اصلاح نظامات نمی‌شود؛ باید نظامات به گونه‌ای اصلاح شود که از درونش اخلال گر و رونق دلالی و سوءاستفاده درنیاید.

ببینید:

عکس/ جلسه شورای عالی قوه قضاییه

فیلم/ موانع جهش تولید از نظر رئیس دستگاه قضا

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: هم تولیدکننده از این شرایط ناراضی است هم مردم.

وی یادآور شد: رونق بورس برای همه نشاط آور است؛ اما برای جلوگیری از آفات محتمل و تولید پرونده در آینده، باید مراقبت شود تا نقدینگی به سمت تولید هدایت شود. 

آیت الله رییسی افزود: مبارزه باقاچاق، ایجاد دادگاه‌های تجاری و تثبیت حقوق مالکیت سه خواسته لازم الاتباع مقام معظم رهبری از دستگاه قضایی در دیدار با اصحاب تولید بود.

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق سازمان یافته درسراسرکشور بالاخص در مناطق بندری در اولویت دستگاه قضاست، تصریح کرد: صدور آرای متقن و تخصصی در دادگاه‌های تجاری در تهران و مراکز استان‌ها در آینده نزدیک، تاثیرمستقیم بر بهبود فضای کسب و کار خواهد داشت.

رییس قوه قضاییه بیان داشت: تحکیم و توسعه اسناد رسمی در مقابل اعتبار اسناد عادی، برای تثبیت مالکیت اشخاص، یکی از برنامه‌های اصلی تحولی دستگاه قضایی است که مطالعات آن تا پایان خرداد به پایان خواهد رسید.

آیت الله رییسی تاکید کرد: تمام تلاش دستگاه قضا در این ایام حفظ سلامت زندانیان و رفع نگرانی از خانواده‌های آن‌ها بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    28 21
    زنده باد آقای رئیسی، هر کی از فک و فامیل های دولتی ها هم که هس اگه خلافی کرده محاکمه کنید باید این فساد سیستمی از بین بره.
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    27 19
    جناب رئیسی خواهش دارم خیلی سریع وضربالعجلی با این مفتخوران ودلالان وخونخواران. خون ملت. قبل از اینکه اموال نامشروع خودشان را از دسترس خارج کنند برخورد شدید بشود واقعا مردم دارند بسیار اذیت میشوند هم مادی وهم معنوی
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    8 13
    این نحوه عدالت در خصوص خودی ها و غیر خودی ها در تاریخ و قلب ملت ایران ثبت شده است
  • علی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    13 8
    خواهش میکنیم کانال ها و پیجها یی که در تلگرام و اینستاگرام اقدام به سینگال دادن و بهم ریختن بازار بورس میکنن رو دستگیر کنید این افراد دارن به نظام پولی و اقتصادی کشور اسیب میزنن و باعث به وجود اوردن هیجان در بورس میشن برا اینکه به اهداف خودشون برسن
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    13 0
    اقای رییسی تو راجون هرکی دوسداری دست این مافیای خودرو را برا همیشه قطع کن مگه چندسال عمر میکنیم که یا باید دغدغه ماشین یه ماشین اشغالی مانند پراید را داشته. باشیم یا برا خانه دار شدن غصه بخوریم حالا خونه را بیخیال ولی یه فکری برا پراید بکنید
  • ناشناس IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    11 0
    از طریق اخذ مالیات (کل مبلغ فروش منهای قیمت کارخانه _ 10%قیمت کارخانه) مازاد بر قیمت کارخانه یا گمرک براحتی میتوان کنترل کرد در هر صنفی مبلغ مازاد بر قیمت کارخانه و گمرک و سود متعارف را میتوان بعنوان مالیات گرفت یکی از وظایف مالیات. تعادل در قیمت هاست
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    4 2
    جوجه را آخر پاییز میشمارن
  • سلام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    9 11
    جناب آقاي رييس !! پسر زننده با پدر مشورت نمي كند !!! شما از روز اول فقط شعار برخورد مي دهيد اما هر روز غارتگران گماشته دولت با افزايش قيمتها شيره جان مردم را مي مكند و شما امثالهم شعار بدهيد . ماشاالله .
  • کارشناس IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    همه دارن از بورس خوششون میاد این بار دوشمن بعضی از بخیل ها هستند که صحبت از حباب میکنند. همه روی اوردند به سهم هایی که زیان ده هستند و قیمت پایینی دارند و سهم های بنیادی حرکت معقول و متعارفی دارند
  • هخامنش IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    سفارش در مورد آن شخص را نادیده بگیرید.خداوند بخشنده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس