کد خبر 1071424
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
پرسپولیس نمایه

دودستگی در باشگاه به تیم هم سرایت کرده و بازیکنان سرخ که در سه چهار سال گذشته یکی از متحدترین تیم‌های لیگ برتری بودند، این روزها علیه یکدیگر به‌طور غیرعلنی موضع می‌گیرند.

به گزارش مشرق، وضعیت باشگاه پرسپولیس از زمانی که رسول‌پناه پا به باشگاه گذاشته کمی متفاوت‌تر از قبل است و اگر سری به ساختمان سرخ‌ها بزنید متوجه می‌شوید که همه اعضای باشگاه درحال یارکشی و قرار گرفتن در گروه افرادی هستند که شانس بیشتری برای در اختیار گرفتن قدرت دارند و این باعث شده که فضای نه‌چندان جالبی در این باشگاه بزرگ حکمفرما شود.

حرف‌های درگوشی و جلسات مخفیانه درست از روزی رقم خورد که رسول‌پناه به هیات مدیره پرسپولیسی‌ها اضافه و در ادامه رئیس هیات مدیره شد و شاید همه به‌خاطر داشته باشند که چطور اعضای هیات مدیره به دور از چشم انصاری‌فرد در یک رستوران تشکیل جلسه دادند و کسی تصورش را نمی‌کرد که یک روزی عضو جدید هیات مدیره که حضورش تحت عنوان دندانپزشک وزیر با انتقادهای زیادی همراه بود، در ادامه سرپرست باشگاه و گزینه مدیرعاملی هم بشود.

آن‌طور که به‌نظر می‌آید مهدی رسول‌پناه که از ارتباط نزدیکش با وزیر ورزش نهایت استفاده را برده، عزم خود را برای در اختیار گرفتن سکان هدایت باشگاه جزم کرده و از هیچ لابی‌گری و مذاکره‌ای برای رسیدن به این مهم به‌سادگی عبور نمی‌کند و این درحالی است که هاشمی دیگر عضو هیات مدیره نیز در این مدت به یک رقیب جدی تبدیل شد که البته فعلا مجبور به عقب‌نشینی شده است. با این حال دودستگی در باشگاه با وجود تکذیب مسئولانش کاملا مشهود است.

جالب است که این دودستگی در باشگاه به تیم هم سرایت کرده و بازیکنان سرخ که در سه چهار سال گذشته یکی از متحدترین تیم‌های لیگ برتری بودند، این روزها علیه یکدیگر به‌طور غیرعلنی موضع می‌گیرند و یکی از بارزترین نمونه‌های آن مصاحبه دیروز کمال کامیابی‌نیاست.

 تغییر موضع بعد از به‌قدرت رسیدن

گفته می‌شود در روزهایی که هیات مدیره چهار نفره اداره می‌شد،  رسول‌پناه به نبی،  رغبتی و هاشمی وعده داده که اگر سرپرست باشگاه شود حاضر است هدایت باشگاه را با اعضای هیات مدیره تقسیم کند. در این بین رغبتی علاقه چندانی به حضور در امور اجرایی نداشت و نبی هم که اسب خود را برای حضور در فدراسیون زین کرده بود برایش تفاوتی نداشت که چه کسی قرار است هدایت باشگاه پرسپولیس را در اختیار بگیرد. رسول‌پناه در ادامه سرپرست باشگاه شد و در اوایل هاشمی تا حدی اختیارات مهمی داشت و حتی جلساتی را بدون حضور رسول‌پناه برگزار می‌کرد و مصاحبه‌های مهمی نیز انجام می‌داد. دیگر نشانی از آن عضو هیات مدیره که فعالیت زیادی نداشت و مصاحبه‌ای هم نمی‌کرد نداشت اما رفته‌رفته رسول‌پناه وعده‌اش را فراموش کرد و هاشمی نیز در جنگ قدرت تا حدی کم آورد.

بیشتر بخوانید:

اتهام پرسپولیسی‌ها به فرد تصمیم‌گیر برای لیگ

 قهرهای ادامه‌دار هاشمی

هاشمی هم در این مدت به دودستگی در باشگاه کمک کرد. او که قبلا چند بار سابقه قهر از هیات مدیره را داشت در جلسه اخیر نیز ظاهرا به‌خاطر مخالفت با همکاری مجدد با شرکت آتیه با رسول‌پناه جر و بحث کرد و زودتر از بقیه جلسه را ترک کرد تا بحث قهر دوباره‌اش مطرح شود. مقابل باشگاه نیز پاسخی به خبرنگاران نداد و تنها به این جمله بسنده کرد که: «بروید از رسول‌پناه بپرسید. او خوب حرف می‌زند!»

 جلسات جداگانه با اسپانسرهای موردعلاقه

با اینکه اعضای هیات مدیره برای در فشار گذاشتن آتیه داده‌پرداز برای اضافه کردن بندهای جدید به قرارداد، اقدام به فسخ قرارداد با این شرکت کارگزار کرده بودند، اما از گوشه و کنار شنیده می‌شد که رسول‌پناه به‌صورت مخفیانه با مدیران این شرکت پای میز مذاکره نشسته تا ظاهرا در صورت حمایت از مدیرعاملی، همکاری از سر گرفته شود. همزمان هاشمی هم مذاکراتی برای عقد قرارداد دوباره با شرکت ریحان فیلم انجام می‌داد. با این حال نزدیکانش می‌گویند در یکی از جلساتی که با این شرکت برگزار شده رسول‌پناه و معاون باشگاه نیز حضور داشتند و مدعی هستند عکسی نیز در این خصوص وجود دارد.

 سرایت ویروس واگیردار به تیم

اگر رفتار بازیکنان پرسپولیس و صحبت‌هایشان را مرور کنیم، متوجه می‌شویم که دیگر همدلی و رفاقت چند سال گذشته بین آنها وجود ندارد و حتی بعضی اوقات سرخ‌پوشان به‌صورت غیرمستقیم علیه همبازیان خود موضع می‌گیرند.

هرچند گاهی اوقات این مطالب در قالب شوخی مطرح می‌شد اما با بررسی بیشتر متوجه می‌شوید که بعضا این شوخی‌ها از حد می‌گذشت و عامل ناراحتی یک یا چند بازیکن را فراهم می‌کرد. در این خصوص می‌توان به لایو اینستاگرامی شجاع خلیل‌زاده با علیرضا بیرانوند اشاره کرد که مطالبی درخصوص زمان خوابیدن و بیدار شدن کنعانی‌زادگان در آن مطرح و جنجال‌ساز شد، اشاره کرد. یا بحث رسیدن پول انتقال بیرانوند به بشار رسن و مواردی که در این خصوص مطرح شد و بشار را ناراحت کرد تا در مصاحبه‌ای اعلام کند نباید برای گرفتن حقش منتظر رفتن بیرانوند باشد.

حالا هم در جدیدترین موضوع کمال کامیابی‌نیا در یک مصاحبه علیه مدیران موقت و عدم دلسوزی‌شان برای باشگاه صحبت کرده و در این بین طعنه‌ای هم به چند همبازی خود زده است. او از وجود بندهایی در قرارداد برخی بازیکنان و یا اضافه شدن ناگهانی ارقام قابل توجه به قراردادهای برخی نفرات صحبت کرده که پیش از این در گزارش‌هایی به آن اشاره و از عقد قراردادهایی به نفع بازیکنان نوشتیم. به‌نظر می‌آید این حرف‌های کامیابی‌نیا علیه بازیکنانی مطرح شده که سودای لژیونر شدن را در سر می‌پرورانند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    2 0
    آفرین به اتحادتون این همه حرف و مصاحبه کردید همش شعار بود فکر کنم این روزا توی پرسپولیس فقط هوادارا اتحادشون مونده خواهشا دیگه با اسم پرسپولیس بازی نکنید که مثلا تیم محبوبتونه وفلانه وبهمانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس