کد خبر 1071400
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
رهبر انقلاب نمایه

صفحه اینستاگرامی نوجوان، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری تصویرنوشته‌ای را درباره وحشی گری‌های غربی‌ها در این ایام بحرانی کرونا منتشر کرد.

به گزارش مشرق،  صفحه نوجوان دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار پوستر جدیدی در اینستاگرام به روزرسانی شد. در متن این پوستر که به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره وحشی گری غرب اشاره شده، آمده است:‌

 خودشان می‌گویند غرب وحشی زنده شده

 «در نمایش اخلاق عمومی هم شکست خوردند، یعنی با همه‌ ادعاهایی که می‌شود و بعضی از غربزدگان در غیر کشورهای غربی از جمله متأسفانه در کشور خودمان نسبت به مسائل اخلاقی غربی، مبالغات و این‌ها می‌کنند، در این هم این‌ها شکست خوردند که خب ملاحظه کردید نمونه‌اش همین خالی کردنِ فروشگاه‌ها است. آقای رئیس‌جمهور برای من نقل کردند که در یکی از کشورهای اروپایی که ایشان اسم بردند، من اسم نمی‌آورم حالا، ساعت اول صبح کامیون می‌آید دم فروشگاه جنس را آنجا خالی می‌کند، یک ساعت بعد فروشگاه خالی است. می‌ریزند مردم جنس را می‌برند، کجا می‌برند؟ در خانه‌ها، در انبارهای خانه.»
⁦⁩ ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
 یکی از سناتورهای غربی همین چند روز گفته بود که غرب وحشی زنده شده؛ این حرف آن‌ها است. ما وقتی که می‌گوییم در غرب یک روح وحشی‌گری وجود دارد که با ظاهر آراسته و ادکلن‌زده و کراوات بسته‌اش منافاتی ندارد، بعضی‌ها تعّجب می‌کنند و انکار می‌کنند، این را حالا خودشان می‌گویند.
⁦⁩ ۱۳۹۹/۱/۲۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهرناز IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    27 20
    کابوی های زورگیر غرب وحشی " تبدیل به سرمایه داران صیهونیستی شدند " پوسته زرق وبرق دار جامعه ا مریکای ابر قدرت " نمایشی برای کشورهای دیگر بود " تا نخبگان کشورهای دیگر را جذب جامعه خود کرده " از انان در پیشرفت امریکا بهره مند شوند " اکنون با یک ویروسی که قابل دیدن هم نیست " چهره این ابر قدرتپوشالی " فروریخت .
    • IE ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
      0 0
      صحبتهای رهبر معظم محفوظ و بر روی چشم ما ، اما شما هم معلوم میشه از رسانه هایی شبیه مشرق اونور تر نمیری و باور میکنی، بله غرب و آمریکا و همه دنیا با این ویروس کوچک متضرر شدند اما اخبار علیه غرب با بزرگنمایی عجیبی باورهای غلط را در ذهن می اندازد که فکر میکنید بهترین کشور دنیا در مقابله با کرونا ایران است، واقعیت چیز دیگریست باید ببینید، هر چه هم بگویم عده ای مشرق خوان متعصب انگ غرب زدگی می دهند اما خواستم بگویم واقعیت بسیار متفاوت با چیزی است که دریافت میکنید
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    14 1
    فدات آقاي ما
  • محمدرضا IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    1 0
    دنیای لیبرال دموکرات هیچ علاقه ای به واژه های ایثار ، ترحم ، گذشت و مهربانی ندارد. ارزش برای آن ها حفظ خود به هر طریق و به هر حربه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس