کد خبر 1071104
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
رفعتی

رئیس سابق دپارتمان داوری گفت: اگر قرار است این داوران حتی در رسانه‌ها حضور داشته باشند بهتر است در مورد علاقه‌های خودشان صحبت کنند.

به گزارش مشرق، داود رفعتی در خصوص نقل قول‌هایی که برخی از داوران این روزها انجام داده‌اند اظهار داشت: داور فعال بهتر است در رسانه‌ها مصاحبه نکنند.این دوستان اشتباه کردند در تلویزیون چنین مصاحبه‌ای کردند، اگر قرار است این داوران حتی در رسانه‌ها حضور داشته باشند بهتر است در مورد علاقه‌های خودشان صحبت کنند.

بیشتر بخوانید:

گل استقلال را به اشتباه مردود اعلام کردم +فیلم

واکنش تند فرهاد مجیدی به اعتراف اکبریان +عکس

وی افزود: اینکه داوران به اشتباه خود اعتراف کنند اصلا کار درستی نیست، شما در جام ملت‌های آسیا یا جام جهانی دیده اید که یک داور بگوید من اشتباه کردم؟ اشتباه همیشه وجود دارد، داور هم انسان است و دچار اشتباه می‌شود ولی اینکه مثلا داور بگوید در دیدار استقلال اشتباه کردم کار درستی نیست.

رفعتی خاطرنشان کرد: در آن بازی کمک داور یک تصمیمی گرفت و در نهایت منجر به تصمیم جمعی گروه داوری شد. من از فرهاد مجیدیِ بزرگ خواهش می‌کنم که یک مقدار سعه صدر داشته باشد و فضای جامعه فوتبال را متشنج نکند.

خبرنگاری از رفعتی پرسید علی خطیر روز گذشته یک مصاحبه‌ای در مورد داوران انجام داد که رفعتی بلافاصله در واکنش به این موضوع گفت: سوال بعدی! من درباره او صحبت نمی‌کنم.

وی در خصوص اعتراض مجیدی به اظهارات اکبریان گفت: مطمئنا در تمام لیگ‌هایی که برگزار شده همه این اشتباهات وجود داشته. شما می‌توانید تضمین بدهید که دیگر اشتباه به وجود نمی‌آید؟در مورد همین تیمی که قهرمان شده هم اشتباه به وجود آمده و حتی در مورد استقلال و تیم‌های دیگر هم همینطور. من از داوران خواهش می‌کنم در هیچ برنامه‌ای شرکت نکنند چون قرار گرفتند داوران و مربیان رو یکدیگر اصلا برای فوتبال ما خوب نیست.

رفعتی در خصوص آخرین وضعیت آمدن VAR به فوتبال ایران گفت: من از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    4 0
    مهندسی نتایج در فوتبال کثیف
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    4 0
    لنگیییییییییی
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    1 0
    لطفا خفه ایشون از باند بزرگ فساد سالهای اخیر فدراسیون فوتبال فاسد ایران به نفع تیم سوم پایتخت است که اگر عدالتی وجود داشته باشد باید محاکمه علنی شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس