کد خبر 1071085
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
مارادونا

رئیس جمهور آرژانتین نظرش را در مورد دیگو مارادونا و لیونل مسی بیان کرد.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر کرونایی، تنش زیادی میان هواداران دیگو مارادونا و لیونل مسی بوجود آمده است. شدت این موضع گیری ها که در فضای مجازی رخ می دهند، به حدی بود که واکنش رئیس جمهور آرژانتین را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

مارادونا پیراهن جام جهانی‌۸۶ را حراج کرد+عکس

آلبرتو فرناندس در گفت وگوی اینترنتی با «آنخلا لرنا» گزارشگر شبکه تی.ان.تی در مورد مقایسه مارادونا ومسی، 2 فوتبالیست بزرگ تاریخ آرژانتین و جهان نظر داد.

این مقام عالیرتبه سیاسی گفت: همواره یک بحث همیشگی در مورد مسی و مارادونا وجود دارد، اما این بحثی غیرمعقول است.من خودم در طول عمرم فوتبالیستی به حد و اندازه مارادونا ندیده ام.

او ادامه داد: در گذشته بحث وزن و جایگاه بازیکن مطرح بود و نقش فرمانده در تیم بسیار اهمیت داشت. مارادونا هم همه این ویژگی ها را داشت. او صاحب قدرت بود. می توانست به عنوان یک فرمانده و رئیس در زمین عمل کند. واقعا تماشای بازی مارادونا چیزی خارق العاده بود.

رئیس جمهور آرژانتین افزود: بهترین مارادونایی که من دیدم، در آرجنتیوس جونیورس بود. او صاحب همه توانایی های بود که هوادار آرجنتینوس لازم داشت تا سرمست و خوشحال باشد. هواداران آرجنتینوس با شور و حرارتی زیاد فوتبال می بینند.آنها شاهد بازی فوتبالیستی از سیاره دیگر بودند.

وی ادامه داد: آنچه در مارادونا دیدم، در بازیکن دیگری ندیدم. لطفا هواداران مسی عصبانی نشوند. فکر می کنم دنیای فوتبال مسی متفاوت است. او فوتبال متفاوتی ارائه می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس