کد خبر 1070818
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
یوویچ

روز گذشته بود که اعلام شد لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال دچار شکستگی استخوان پا شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه رئال مادرید روز گذشته رسما اعلام کرد لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید دچار شکستگی استخوان پای راست شده و طبق ادعای نشریه آ.اس، این مهاجم 22 ساله احتمالا ادامه این فصل را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

معضل رئال مادرید در بحران کرونا +عکس

لوکا یوویچ تابستان سال گذشته و با مبلغ 60 میلیون یورو از فرانکفورت راهی برنابئو شد و هواداران رئال مادرید امیدوار به ظهور یک ستاره گلزن در ترکیب تیم شان بودند، اما فصلبرای لوکا یوویچ خوب پیش نرفت و او تنها دو بار موفق به گلزنی شده است. اگر خبر به پایان رسیدن فصل در مورد لوکا یوویچ صحت داشته باشد، می توان گفت اولین سال حضور در اسپانیا به بدترین شکل برای او سپری شده است.

میلان یوویچ در واکنش به مصدومیت عجیب پسرش به خبرنگاران گفت:« لوکا در بلگراد و هنگام تمرین در خانه مصدوم شد. او مایوس شده و کمی هم می ترسد. همه مثل خودش از این اتفاق شگفت زده شدیم و کسی انتظار نداشت در خانه مصدوم شود.

لوکا دستورالعمل تمرینی را از مربیان رئال گرفته بود و روزانه طبق همان ها تمرین می کرد. در جریان یکی از این تمرینات او احساس درد کرد. چه کسی فکر می کردد مصدومیتش جدی باشد؟

او بیش از هر زمانی، جدی و سخت تمرین می کرد تا در بهترین شرایط برگردد که این اتفاق افتاد. هنوز مدت زمان مشخصی برای دوری او اعلام نشده و شاید تست های بعدی، نتایج روشن تری داشته باشند.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس