کد خبر 1070710
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
زلاتان

گاتزتا دلواسپورت در گزارشی می‌گوید یکی از مسائل این روزهای آث میلان این است که زلاتان در بازگشت به این شهر در کجا اقامت خواهد داشت؟

به گزارش مشرق، دنیای فوتبال کم کم در حال بیدار شدن از خواب زمستانی کرونا است. انتظار می‌رود بوندس‌لیگا تا یک هفته دیگر آغاز شود و تیمهای لالیگا هم بازیکنان خود را از کشورهایشان فرا خوانده‌اند. در ایتالیا که ویروس کرونا ضربات سهمگینی به آن وارد کرده هم فوتبال کم کم به حرکت درمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

زلاتان برای بازگشت به میلان ضمانت خواست

جمعه صبح همین هفته جانلوئیجی دوناروما، سنگربان میلان در مجموعه تمرینی این باشگاه حاضر شد و به تمرین پرداخت تا چند هفته سوت و کور ماندن این مجموعه سرانجام به  پایان برسد. حالا روسونری بی‌صبرانه منتظر ستاره سوئدی خود زلاتان ابراهیموویچ است.

زلاتان 38ساله دوران قرنطینه کرونا را در کشورش سوئد سپری کرده و در این مدت به صورت کامل با باشگاه هامربی که بخشی از سهامش را در اختیار دارد تمرین کرده است. این در حالی است که هم‌تیمی‌هایش در میلان که در ایتالیا به سر می‌بردند بیشترین تحرک‌شان حضور روی بالکن خانه‌ها و دست تکان دادن برای هم بوده.

با توجه به این واقعیتها می‌توان انتظار داشت که در زمان شروع مسابقات سری آ، میلان یکی از آماده‌ترین بازیکنان کل لیگ را در اختیار داشته باشد: زلاتان.

مشکل میلان اما حالا به شرایط بازگشت زلاتان برمی‌گردد. او بدون شک در بدو ورود به ایتالیا به مدت دو هفته قرنطینه خواهد شد ولی انتظار می‌رود در همین مدت هم به تمرینات بدنی خود ادامه دهد. با توجه به شرایطی که زلاتان در این مدت داشته، گاتزتا این سوال را مطرح می‌کند که آیا اقامت زلاتان در مدت دو هفته قرنطینه اجباری، در یک هتل ممکن خواهد بود؟

گاتزتا می‌گوید همین مساله باشگاه میلان را با یک دوراهی مواجه کرده. گاتزتا می‌گوید یکی از راه‌هایی که روسونری برای حل این مساله به آن فکر می‌کند، اقامت موقت زلاتان در مجموعه تمرینی باشگاه است که در حال حاضر تعطیل است. گاتزتا می‌گوید در این صورت زلاتان به مدت دو هفته در مکانی خواهد زیست که در آن از خدمتکار، آشپز و دیگر امکانات رفاهی خبری نیست. او در واقع مثل یک راهب زندگی خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس