کد خبر 1070650
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، دقایقی پیش با ثبت رشد بیش از ۲۳هزار واحدی، به ارتفاع یک میلیون واحد صعودی پرقدرت داشت.

به گزارش مشرق، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس لحظاتی پیش با ثبت رشد بیش از 23هزار واحدی از ارتفاع یک میلیون واحد گذر کرد.

بیشتر بخوانید:

این در حالی است که تا به این لحظه بیش از یک میلیارد و 684میلیون سهم و حق تقدم نیز به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 568 میلیارد تومان در 264هزار نوبت توسط معامله‌گران دست به دست شده است.

بیشترین اثر مثبت بر صعود و رکوردشکنی شاخص بورس هم تا به این لحظه توسط شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس رقم خورده است.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس نیز تاکنون با ثبت دادوستد 520میلیون ورقه به‌ارزش بیش از 851میلیارد تومان در 119هزار نوبت، شاخص فرابورس رشد 176واحدی را تجربه کرده و در ارتفاع 11 هزار و 326واحد قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    10 1
    کشور حبابها!!!! خخخخخ
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    7 0
    میلیونی بسوی ورشکستگی
  • GB ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    18 0
    بورس تهران :جبهه مُتحد دولت، بانکهای ورشکسته، سفته بازها، گانگسترهای اقتصادی، "سلاطین" این و آن، اشراف نظامی و امنیتی، دلالها و گروه های رانت خوار همچنان با جنجال و هیاهو در حُباب بورس می دمند. مُرور تحولات گرد این موضوع نشانگر یک تقسیم کار بین دو گُروه دولتی و غیر دولتی معرکه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس