کد خبر 1070576
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
پرسپولیس نمایه

از وقتی ماجرای عقد قرارداد دلاری برخی باشگاه‌ها با بازیکنان داخلی به وجود آمد، تعدادی از باشگاه‌ها به تکذیب این ماجرا پرداختند و تعدادی از باشگاه‌ها نیز، سکوت اختیار کردند.

به گزارش مشرق، در میان این بحث‌ها گفته شد پرسپولیسی‌ها هم در این سال‌ها، بازیکنان داخلی با قرارداد دلاری داشتند. در همین مورد با یکی از ارکان مدیریتی باشگاه که طی ۴ سال گذشته، همواره در این باشگاه بوده، تماس گرفتیم.

این فرد به ما گفت: «ما حتی برای بازیکنان خارجی خودمان هم دلاری نداشتیم که پرداخت کنیم، چطور ممکن است بازیکن داخلی با ارز خارجی بگیریم؟ از سوی دیگر، کسانی که چنین شایعاتی را می‌سازند، دقیقاً منظورشان کدام بازیکن است؟ بیرانوند یا امیری؟ سیدجلال یا شجاع؟ علیپور یا کامیابی‌نیا؟ قرارداد همه این بازیکنان در دفتر باشگاه موجود است.

بیشتر بخوانید:

بعضی از پرسپولیسی‌ها تعصبی به تیم ندارند

هیچ کدام‌شان قرارداد دلاری نداشتند، چون نیازی به این کار نبود. برخی از شایعه‌سازان، آدرس اشتباهی هم می‌دهند، چون مدعی هستند در تاریخی ما بازیکنان داخلی با دلار جذب کردیم که در آن زمان، اصلاً پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته بود! بازگشت مهدی طارمی و رامین رضاییان هم با قرارداد ریالی بود که هم در سازمان لیگ ثبت شده و هم در دفتر باشگاه. همه چیز اینجا شفاف است. می‌توانید از گزارش سازمان بازرسی هم پیگیری کنید. کارمندان سازمان بازرسی، ماه‌ها در دفتر باشگاه بودند و همه چیز را با جزئیات یادداشت کردند. فقط باشگاه‌هایی که خودشان با بازیکنان ایرانی، قرارداد دلاری بستند، به دنبال آن هستند که بگویند پرسپولیس هم، چنین قرارداد‌هایی داشت در حالی که این خبر کاملاً دروغ و دور از واقعیت است.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس