کد خبر 1069922
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
ایران ایر

با تمهیدات سفارت ایران، به دنبال شیوع کرونا دومین گروه ایرانیان مقیم اسپانیا که درخواست بازگشت به کشور را داشتند، روز چهارشنبه با پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به میهن اسلامی بازگشتند.

به گزارش مشرق، با تمهیدات به عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران، به دنبال شیوع بیماری کرونا دومین گروه ایرانیان مقیم اسپانیا که درخواست بازگشت به کشور را داشتند، روز چهارشنبه با پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به میهن اسلامی بازگشتند. 

بیشتر بخوانید:

اولین گروه از هموطنان ایرانی مقیم اسپانیا به کشور بازگشتند

نخستین پرواز مستقیم میان مادرید- تهران روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت و پس از ۱۶ سال توسط ایران ایر از مبداء مادرید انجام شد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا در این ارتباط از همه هموطنان که در مدت مراحل ثبت نام، تکمیل فرم های مربوطه، ارسال مدارک هویتی و نیز سایر موارد همکاری شایسته به عمل آوردند تا دو پرواز مذکور در انتقال ایرانیان به کشورمان به نحو احسن انجام پذیرد، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

سفارت ایران همچنین ابراز امیدواری کرد که این همدلی و صمیمیت میان جامعه ایرانی مقیم اسپانیا و خادمان خود در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید، تداوم یابد.

بر اساس آخرین آمار رسمی‌ ارائه شده از سوی دولت اسپانیا، تا ظهر امروز (چهارشنبه) شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۲۲۰ هزار و ۳۲۵ نفر، فوتی ها به ۲۵ هزار و ۸۵۷ نفر و بهبود یافتگان به ۱۲۶ هزار و دو نفر رسیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس