کد خبر 1069770
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
‌

صفحه اینستاگرامی "خط خامنه‌ای" با عنوان نشریه جامعه مؤمن و انقلابی، پستی در ارتباط با مهیا کردن خود برای شب‌های قدر منتشر کرد.

به گزارش مشرق،  ماه مبارک رمضان، ماه پرفضیلت عبادت و بندگی خداست که وجود شب‌های قدر در این ماه ارزش آن را دو چندان کرده، شب‌هایی که مردم در آن با خواندن دعای جوشن کبیر و شب زنده‌داری تا اذان صبح، زیر سایه قرآن کریم از خداوند طلب بخشش و آمرزش می‌کنند.

شب‌های قدر برای مردم از اهمیت معنوی بالایی برخوردار است، و هر ساله بسیاری از مردم برای برگزاری این مراسم به مساجد و حرم‌های مطهر می‌رفتند، که متأسفانه امسال به دلیل شیوع کرونا، این امر امکان پذیر نیست. اما این موضوع به هیچ وجه از شور مراسم شب‌های قدر امسال کم نمی‌کند، بلکه امسال همه با حالی عجیب و متفاوت به استقبال این شب‌های عزیز می‌رویم و بیش از پیش آن را قدر می‌دانیم.

صفحه اینستاگرامی "خط خامنه‌ای" با عنوان هفته‌نامه جامعه مؤمن و انقلابی، حدیثی از پیامبر اسلام(ص) را به نقل از امام خمینی(ره) منتشر کرده و نوشت:

"کلام امام

با روزه و تلاوت قرآن مهیا بشوید برای لیلة‌القدر
در یک حدیثی است که پیغمبر اکرم فرمودند که ماه رمضان آمد، اقبال کرد، آمد. مهمانی خدا، مهمانی‌ای که در آنجا سفره‌ای که پهن کرده است قرآن مجید است و محلی که در آنجا ضیافت می‌کند مهمش «لیلة القدر» است و ضیافتی که می‌کند ضیافت تنزیهی و ضیافت_اثباتی و تعلیمی[است]. این راه‌هایی که به دنیا باز است و شهوات است، اینها را سدش کنید تا مهیا بشوید برای لیلة‌القدر "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس