کد خبر 1069663
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
مروری بر واکنشهای جهانی به پرتاب موفقیت‌آمیز اولین ماهواره نظامی ایران

تحلیلگر مشهور عرب: از این پس، ایران تحرک مورچه‌های آمریکایی و مگس‌های اسرائیلی را زیر نظر خواهد داشت. ترامپ از پرتاب ماهواره نظامی توسط ایران عصبانی و وحشت زده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    7 0
    از اطلاعات تله متری که مخابره کرده و عکس برداری هایی که تا الان داشته مطلبی کار کنید. قرار شد بعد از 10 روز سنسورهای ماهواره فعال بشه
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      7 8
      شما بزار فعلا از تست های دستگاه مستعان رونمایی بشه که سخنگوی سپاه قولش را داده بود این ماهواره پیشکش. متاسفانه بعد از ماجرای مستعان اعتبار حرف های سپاه خیلی از دست رفته
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      2 0
      شما مگس نباش. بذار همون اسرائیلی ها مگس باشن. چقدر بدبختیه که یه ایرانی مثل تو بجای افتخار به دستاوردی به این عظمت دنبال چرت گوییه. مطمئنم تو از اول هم به سپاه اعتماد واعتقادی نداشتیم.
  • رهام حسامی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    1 0
    بعضی فکر میکنند دریافت اطلاعات از ماهواره ساده است ژیروسکوپ های تعبیه شده روی ماهواره ها مانع ِ چرخش یا خارج شدن ماهواره ها ماهواره ها از مسیرشان می شوند،ماهواره های ارتباطی چگونه کار میکنند؟ ماهواره های ارتباطی اطلاعات را از فرستنده های زمین دریافت میکنند (اتصال بالایی) و آنرا به پایین برای دریافت گننده ها در جایی دیگر از زمین ارسال می کنند(اتصال پایینی). فرستنده ها و دریافت کننده ها از یکدیگر بسیار متفاوتند. تماس های تلفنی آنسوی قاره ای به وسیله ی آنتن های غول پیکر روی بشقاب های ماهوره ها در دو سوی زمین فرستاده و دریافت می شوند. در سوی دیگر، سیستم های ماهواره ای انتشار دهنده می توانند سیگنال های تلویزیونی را به بشقاب ماهواره روی سقف خانه شما مخابره کنند که اندازه ی آن بزرگتر از صفحه ی نمایش کامپیوتری که شما هم اکنون به آن خیره شده اید، نیستند. در حالیکه یک ماهواره ارتباطی یک سیگنال را بین یک فرستنده و دریافت کننده باز می تاباند (پرتاب کردن به فضا و سپس بازگرداندن به زمین توسط یک اتصال بالایی و یک اتصال پایینی)، ماهواره های انتشار دهنده یک یا چند اتصال بالایی( برای یک یا چند کانال تلویزیونی) و چندین اتصال پایینی( برای ایستگاهای زمینی و یا مشترکین شخصی تلویزیون های ماهواره ای)را شامل می شوند.
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    3 0
    مگه نگفتین نمایشه و.... وب کم معلقه!!! خوب ترس نداره دیگه اگه راست گفته باشین! ولی.....آما!!!
  • RO ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    3 0
    وطنم پاره تنم.به خاکت بوسه میزنم ای مادر ای وطن. جانم فدای تووطنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس