کد خبر 1069642
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
رسول پناه گل محمدی پیروانی

افراد مختلف با سوابق و گرایش‌های متفاوت برای رسیدن به صندلی مدیرعاملی یا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس لابی‌های سنگینی را آغاز کرده‌اند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس بیشتر از ۵۰ روز است که بدون مدیرعامل پیش می‌رود و هیئت مدیره این باشگاه هم ناقص است و تنها ۳ عضو دارد. شرایطی که برای شرکت دولتی دیگر بی‌قانونی محض است، اما وزارت ورزش هنوز برای انتخاب اعضای جدید به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

 

همین مسئله باعث شد تا در چند وقت گذشته شاهد مسائل مختلف باشیم؛ از جمله اینکه افراد مختلف با سوابق و گرایش‌های متفاوت برای رسیدن به صندلی مدیرعاملی یا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس لابی‌های سنگینی را آغاز کرده‌اند که اکثر آن تا الان بی‌نتیجه مانده است. ماجرا وقتی جالب می‌شود که می‌بینید برخی از این افراد که مشغول لابی هستند یا سابقه مدیریت خوبی ندارند یا اصلاً مدیر ورزشی نبودند و با این حال شروط عجیب و غریبی برای کمک به پرسپولیس می‌گذارند.

بیشتر بخوانید:

مدیران فوتبال نه قرارداد بستن بلدند و نه قصد رفتن دارند!


وقتی دقت بیشتری می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که بخش اعظمی از این افراد بیشتر به فکر منافع شخصی خودشان هستند تا منافع پرسپولیس. در این وضعیت، این سؤال مطرح می‌شود که اگر مدیریت در باشگاه پرسپولیس سود مادی و معنوی برای اشخاص ندارد چرا بعضی‌ها به هر دری می‌زنند تا به این صندلی‌ها برسند؟


متأسفانه تا امروز اراده‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان برای سر و سامان دادن به وضعیت اسفناک مدیریت در باشگاه پرسپولیس دیده نشده و در این بین خیلی‌ها با لابی‌گری دنبال رسیدن به صندلی‌های مدیریت باشگاه پرسپولیس هستند.


برخی چهره‌ها هم در حال لابی هستند که اگر نام‌شان رسانه‌ای شود، قطعاً در فضای مجازی با استقبال سرد و شاید متفاوتی از سوی هواداران مواجه شوند. افرادی که قبلاً امتحان خود را پس دادند و کاملاً ناموفق بودند، اما همچنان در عطش بازگشت به تیم می‌سوزند. آن‌ها با وزیر و وکیل و افراد سیاسی لابی می‌کنند تا شاید برای خود جایی در هیئت مدیره باز کنند. باید دید لابی کدام طیف قوی‌تر است و در نهایت چه می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس