کرونا نمایه

انگلیس روز سه‌شنبه با عبور از تعداد تلفات ایتالیا، در جایگاه دوم جهان از لحاظ تعداد تلفات ویروس کرونا در جهان قرار گرفت.

به گزارش مشرق، مقامات انگلیس روز سه‌شنبه اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۹۳ نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۲۹ هزار ۴۲۷ نفر برسد تا از ایتالیا با ۲۹ هزار و ۳۱۵ نفر تلفات ویروس کرونا،‌ پیشی گرفته و در جایگاه دوم تعداد تلفات ویروس کرونا در جهان قرار بگیرد.

بیشتر بدانید:

حمله پلیس به یک معترض انگلیسی+عکس

در حال حاضر آمریکا با حدود ۷۱ هزار نفر، بیشترین تعداد تلفات ویروس کرونا در جهان را دارد. همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از یک میلیون و ۲۱۸ هزار نفر رسیده است.

انگلیس طی ۲۴ ساعت گذشته نیز از ابتلای ۴ هزار و ۴۰۶ نفر دیگر در این کشور خبر داد تا تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور به حدود ۱۹۵ هزار نفر برسد.

انگلیس در حال حاضر از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا پس از آمریکا، اسپانیا و ایتالیا، در جایگاه چهارم جهان قرار دارد.

«دومینیک راب» وزیر امور خارجه انگلیس روز سه‌شنبه گفت دولت این کشور تلاش دارد تا مرحله دوم قرنطینه در این کشور را اجرا کند که بر اساس آن فرصت‌های شغلی نیز در این کشور حفظ شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس