کد خبر 1069531
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

به گزارش مشرق، سید یاسر جبرائیلی در کانال تلگرامی خود از حذف چهار صفر گفت.

راه احیای ارزش پول ملی رونق دادن و جهش دادن به تولید ملی است، نه چیز دیگر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    2 1
    واحد پول عربستان هم ریال است در این سی سال اخیر هیچ ارزشش را از دست نداده شما بیست سال پیش می رفتید عربستان با سه ریال یک زیر پوش می شد الان هم سه ریال یک زیر پوش می شه در ایران از سال ۹۶ تا ۹۹ پول ایران ده برابر ارزشش را از دست داده این یعنی چی؟
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      9 0
      عربستان در چهل سال اخیر سیاستش عوض نشده اما در ایران مردم سیاست را انتخاب میکنند. مردمی که با امضای ترکمانچای مثل برجام در خیابان ها پایکوبی میکنند و با رای مجدد روحانی خیابان ها رو به بزم می گذرانند انتخابی بهتر از ده برابر شدن قیمت ها نصیبشان نمیشود!
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
      0 0
      عزیزجان . عربستان اقتصاد نفتی داره. یعنی مبتنی بر نفت هستش . نفت رو صدر میکنه کالا وارد میکنه بعد در داخل ریال چاپ میکنه. علت اینکه عربستان ارزش پولش دستخوش تغییر آنچنانی نشده اینه که همیشه صادرات نفت و واردات کالا رو داشته و در واقع همواره در بازار هاش کالا موجود بوده . حالا اگر اتفاقی بیوفته و نتونه کالا وارد کنه یا نفت صادر کنه، کمبود کالا بوجود میاد تو بازارش و اونموقع میبینی که چه ابر تورم بوجود میاد اونجا. این اتفاق میتونه تحریم شدن باشه که الآن ما هستیم ، میتونه کرونا و توقف فعالیت های تجاری بین المللی باشه و همچنین میتونه کم شدن ارزش نفت باشه. در آینده میفهمی چی میگم. منتظر چالش های اقتصادی برای عربستان باشید.
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 1
    حضرات فاسد گفتن دیگه تعداد صفر ها روی کاغذ به نام پول جا نداره که توش تورم تولید کنیم بریم صفر ها رو حذف کنیم از نو تولید تورم کنیم جهش تولید تورم بالاخره نون خور زحمتکش 53 میلیونی داریم بیشتر بعضی مردم باید بپلونیم تا حقوق این زحمتکشان بدهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس