کد خبر 1069416
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
پرسپولیس نمایه

اختلاف دو عضو هیات مدیره پرسپولیس بر سر انتخاب منبع مالی باشگاه پای وزارت ورزش را به میان آورد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در حال حاضر با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند و چند پرونده بدهی این باشگاه در آستانه ایجاد یک دردسر بزرگ برای آن‌ها قرار دارد و از همین رو مسئولان باشگاه باید هرچه زودتر به فکر چاره‌ای برای این موضوع باشند.

 

در همین راستا ساعت ۳ امروز جلسه‌ای در دفتر وزیر ورزش و جوانان با حضور مهرداد هاشمی، عضو هیات مدیره باشگاه و مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی صورت می‌گیرد و هرکدام از این دو نفر قصد دارند یک منبع مالی برای امضای قرارداد با باشگاه معرفی کرده و در نهایت مسعود سلطانی‌فر تصمیم نهایی را در خصوص اینکه باشگاه با کدام منبع قرارداد امضا کند خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

قراردادی که پرسپولیس را احیا و پولدار می‌کند اما رسول‌پناه مخالف است!


به احتمال زیاد در این جلسه اختلافات میان اعضای هیات مدیره پرسپولیس هم به شکل علنی مطرح خواهد شد و پس از انتخاب هرکدام از منابع مالی، طرف دیگر به احتمال زیاد استعفا داده و از باشگاه جدا می‌شود.
اخلتاف میان هاشمی و رسول‌پناه چند وقتی است که به شکل جدی مطرح شده و حتی رد پایش را در فعالیت چند عضو این باشگاه در فضای مجازی نشان داده است.
شنیده می‌شود حتی قرار است پای بازیکنان در این مورد به وسط کشیده شده و با قرار دادن مطالبی در صفحه شخصی خود در این خصوص موضع‌گیری کنند و باید دید در نهایت کدام طرف موفق خواهد شد حرفش را به کرسی بنشاند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    2 4
    این آقا که کشته مرده تیم سوم پایتختخ وفقط پرچم لنگ رو دستش نگرفته دفترکارشو بیاره تو این باشگاه خیال همه را راحت کنه گند زد به ورزش رفت چطور برای سایر تیمها این حساسیت را نداره امیدوارم مجلس انقلابی در8 خرداددراولین اقدام ایشون را استیضاح کنه تا بقیه کاردستشون بیاد واقعا عملکردایشان در حوزه ورزش وجوانان به غیر از قهرمانیهای بودار تیم سوم پایتخت اون هم داخل ایران چیه
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      4 2
      قال المحمود : آب را بریز اونجا که می سوزه
  • حسن IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    2 4
    جالبه بقیه تیمها دارن نابود میشن وزیر ککش نمی گزه تا پرسپولیس کوچکترین مشکلی پیش میاد ،وارد ماجرا میشه
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      0 2
      ناز بشی تو چقدر زرنگی تو حیفی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس