کد خبر 1069313
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
رونالدو

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس پس ازنزدیک به دو ماه دوری از بانوی پیر، به ایتالیا برگشت.

به گزارش مشرق، با برطرف شدن مشکل کریستیانو رونالدو برای سفر به ایتالیا او سرانجام راهی روز گذشته (دوشنبه) به تورین برگشت تا برای از سرگیری تمریناتش در یوونتوس آماده شود.

رونالدو قرار بود زودتر از این‌ها به تورین برگردد اما هواپیمای شخصی او که از شهر مادرید بلند شده بود سه بار از فرود در فرودگاه فونچال منع شد تا اینکه در نهایت برج مراقب به آن اجازه فرود داد.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل رونالدو برای بازگشت به تورین

به این ترتیب رونالدو توانست با هواپیمای شخصی خود همراه با خانواده‌اش از زادگاهش در پرتغال به تورین برگردد. طبق گزارش نشریه ژورنال دمادیرای پرتغال، رونالدوی 35 ساله عصر دیروز وارد فرودگاه فونچال شده و از آنجا به تورین سفر کرده است.

رونالدو نزدیک به دو ماه پیش به دلیل سکته مادرش، تمرینات یوونتوس را پس از دربی ایتالیا ترک کرد و به پرتغال رفت. بعد از آن هم به دلیل شیوع کرونا در ایتالیا و قرنطینه سراسر، او مجبور شد مدت بیشتری از بانوی پیر دور بماند. طبق مقررات رونالدو به دلیل ورود از کشوری خارجی باید تا دو هفته دیگر در قرنطینه بماند و پس از تأیید عدم ابتلایش به کرونا می‌تواند به هم‌تیمی‌هایش ملحق شود، یعنی تقریباً همان زمانی که قرار است به تیم‌های سری A مجوز از سرگیری تمرینات گروهی داده شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس