خانزادی

فرمانده نیروی دریایی ارتش از پروژه‎های در حال ساخت مجموعه صنعتی، نظامی کارخانجات نداجا مستقر در بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار «حسین خانزادی» صبح امروز با حضور در منطقه یکم نیرو دریایی ارتش در بندرعباس، از نزدیک در جریان روند ساخت و تعمیر تجهیزات نظامی مستقر در کارخانجات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دریادار خانزادی از منطقه سوم نداجا بازدید کرد

دریادار خانزادی در این بازدید با اشاره به متکی بودن جوانان و متخصصان نیروی دریایی ارتش بر دانش بومی در ساخت تجهیزات، گفت: هم اکنون به‌روزترین تجهیزات نظامی روز دنیا بر روی شناورهای سطحی و زیرسطحی نصب شده است و این خودکفایی را در تمام حوزه‌ها مدیون تلاش شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان هستیم.

در ادامه، امیر دریادار خانزادی به همراه امیر دریادار رستگاری معاون صنایع دریایی وزارت دفاع با حضور در صنایع دریایی شهید درویشی از تولید تجهیزات و پیشرفت پروژه‌های در حال ساخت یگان‌های دریایی بازدید کردند.

گفتنی است، اتمام پروژه‌های دفاعی در دست تولید نیروی دریایی با اتکا به دانش و توان نیروهای جوان و مؤمن ایران اسلامی عملیاتی شده و سهم به‌سزایی در ارتقاء توان رزمی و دفاعی میهن عزیزمان دارد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    3 8
    دریادار خانزادی:"هم اکنون به‌روزترین تجهیزات نظامی روز دنیا بر روی شناورهای سطحی و زیرسطحی نصب شده است". اغراق بدترین چیزی است که در حوزه نظامی میتواند آسیب وارد کند. بعنوان مثال سیلوهای پرتاب 64 عددی که جزو بروزترین سامانه های دفاعی ناوها استفاده میشه هنوز در ناوهایمان دیده نمیشه. به امید آن روز
    • احمد US ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      4 1
      خطاب به 12:02، ایشان اغراق نکردند، ایران به فناوری ساخت سیلوهای عمودپرتاب موشک هم دست پیدا کرده، البته نصب آنها در ناوها آغاز شده، ولی زمانبر است.هزینه این کار را هم در نظر بگیر.
  • علی خدایی DE ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    12 0
    قرار بود دو تا از ناو های دنا و دماوند را اسفند پارسال عملیاتی و رونمایی کنیم که به دلیل کرونا نشد اما امسال ان شاالله عملیاتی بشه که مجهز به سیستم های شلیک موشک های عمود پرتاب و را دار های چشم عقاب و هم آرایه فازی هم ثابت و سامانه دفاع نزدیک و پهپاد سجیل و ..
  • ناشناس US ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    1 0
    سلام به آقای خانزادی بگوئید به قسمتهای ستادی هم نگاهی بکند نفر رفته مرخصی کار تعطیله تا آقا از مرخصی برگرده قسمت ایثارگران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس